APR Stage 3 Turbokit 2,0 TSI Octavia RS, Golf GTI, A3, TT, Leon
- Škoda
- Octavia 2 1Z (2006-2013)
- Motor
- Chiptuning + Kompletní úpravy
- APR Stage 3 Turbokit 2,0 TSI Octavia RS, Golf GTI, A3, TT, Leon
Výrobce:APR
Kód:APR-T3100028
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:18.02.2014
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Cena s DPH:174 425 Kč
Cena bez DPH:144 153 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR s potěšením představuje Stage III Turbokit pro motor 2,0 TSI 2008+
Vše začalo vývojem prvních turbokitů v letech 1998 a 1999, kdy APR přineslo na trh první turbokit pro 1,8T. Od té doby se rodina APR Stage III turbokitůrozrostla tak, že pokrývá deset různých motorů, které jsou ve více jak šestnácti modelech koncernu Volkswagen od AUDI A4, přes VW Golf GTI a SEAT Leon až po Škodu Octavia, přičemž stále jsou ve vývoji další pro další aplikace. V návaznosti na téměř dvanáct let zkušeností, inženýři z APR dále překonali svůj korunovaný úspěch, turbokit pro 2,0 TFSI, právě tímto turbokitem pro 2,0 TSI. Pouze APR se může pochlubit takto bohatou historií vývoje a výroby performance dílů tovární kvality.
Nejnovější počin Volkswagenu motor 2,0 TSI vznikl kompletním přepracováním staršího TFSI a přinesl mnoho nových příležitostí, pro následné zvýšení výkonu. Nižší komprese ve válcích, spolehlivější palivový systém, přepracovaná hlava válců a blok motoru dovolily mnohem efektivnější a spolehlivější provoz, který má za následek větší výkonový potenciál.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vývoj:
APR Stage III turbokit byl poprvé představen v konceptech ECO CC a Performance Tiguan od Volkswagen Group of America na tuningové show SEMA v roce 2008. Obě vozidla fungovala bezchybně a ECO CC dokonce vyhrálo cenu Gran Tourismo´s Best of SEMA Show European Car Award. Následně inženýři od APR provedli testy životnosti a spolehlivosti, aby se mohl celý kit dokončit a APR ho mohlo hrdě uvést do prodeje jako skvěle navrhnuté řešení pro nadšence, toužící po vysokém výkonu.
APR tým inženýrů si také plně osvojil možnosti motorového managementu nového motoru 2,0 TSI, které jim dovolily odemknout ještě větší porci výkonu při obrovském zlepšení jízdních vlastností ve srovnáním s minulými generacemi. Při srovnání s naším 2,0 TFSI Stage 3 GT kitem došlo ke zlepšení maximálního výkonu a při tom se zrychlil náběh turbodmychadla o 600!! otáček.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výkon:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APR Stage III Turbokit komponenty:
APR Stage III turbokit obsahuje všechny díly potřebné k přestavbě. Každý díl tohoto kompletního kitu je navržen tak, aby vše padlo bez dalších úprav a vy jen dolili nový olej. chladíí kapaliny a dopojili vyžadované komponenty pro tento výkon jako je výfuk, sání a intercooler (u manuální převodovky je potřeba zasílit spojku). Každá matka, šroub, těsnění, další související díly potřebné pro instalaci jsou zahrnuty v kitu také. Podrobný návod k instalaci s informacemi o potřebném nářadí, času, detailními fotkami a popisu krok za krokem jak věci namontovat je také součástí. APR expertně kalibrovaný program, který se nahraje do Vaší řídící jednotky je také součástí Stage III turbokitu a zaručuje, že celý tento turbokit bude spojovat vysoký výkon, spolehlivost a vynikající jízdní vlastnosti. Žádná další společnost nenabízí takto pokročilý turbokit pro motory TSI.
Zde si představíme všechny komponenty trochu podrobněji:
Jádrem APR Stage III Turbokitu je turbodmychadlo GT2860R, které využává nejmodernější technologie od dodavatele turbodmychadel výtězným týmům v Le Mans Garrett Honeywell. Turbodmychadlo s dvojitými kuličkovými ložisky, které jsou chlazené jak olejem, tak vodou, se ideálně hodí pro požadovaný výkon, spolehlivost a dobrý průběh výkonu. Výsledkem je turbokit, který má brzký náběh turbodmychadla s dobrou odezvou na plyn již v nízkých otáčkách a přitom produkuje špičkový maximální výkon vyšší, než který mají AUDI R8.
APR má unikátní pozici, kdy odebírá turbodmychadla přímo od Garrettu, který APR poskytuje podporu jak při výběru specifických turbodmychadel pro svoje turbokity, tak při řešení případných technických komplikací.
APR precizně překalibrované mapy v řídící jednotce na míru turbokitu Stage III zaručují výborné jízdní vlastnosti a špičkový maximální výkon. Jako vždy APR Stage III úprava obsahuje i funkce EMCS, které jsou voleny přes páčku tempomatu, popřípadě skrze aplikace na vašem chytrém telefonu či tabletu, aby se překalibroval motor podle aktuálních specifických požadavků, popřípadě pro využití dalších funkcí, které nikde jinde na světě nenajdete. Tomu se říká výkon bez kompromisů!
Výfukové svody. APR vsadilo na odlévané metodou vytavitelného modelu ze superslitiny inconelu 625 s přísadami chromu a niklu, které mají unikátní APR seqenční uspořádání jednotlivých svodů s pulzním efektem. Na rozdíl od ručně svařovaných trubkových svodů, inkonel vydrží daleko větší teploty a je navrhnut tak, aby vydržel extrémní teplotní změny bez roztažení, stahování, tavení nebo praskání pod extrémním zatížením. Tento materiál se nachází pouze v nejvyšších soutěžích motorsportu, kde je spolehlivost zásadní pro úspěch a vítězství.
Tyto inkonelové svody se vyznačují vysokým uchováním teploty výfukových plynů, které dopomáhají turbodmychadlu k bleskovým reakcím tím, že udržují vysokou rychlost výfukových plynů. Zajištěním, že každý z pulzů dorazí do sběrného kolektoru bez kolize je kritické pro bleskové reakce a okamžitý přísun točivého momentu. Za pomoci 3D modelování se softwarem pro výpočet dynamiky kapalin, APR inženýři navrhli různě krátké kánálky jednotlivých svodů, které vytváří sekvenční pulsy výfukových plynů bez jakýchkoliv kolizí. Snížení protitlaku vysokopropustným návrhem dále přispělo k vysokému výkonu celého turbokitu.
Všechny svody jsou odlévané ve Spojených státech a opracované v ústředí APR na vlastních CNC obráběcích strojích, aby se zajistila ta nejvyšší kvalita a tolerance při výrobě. Tyto odolné odlité svody redukují nechtěný hluk v kabině a nechávají slyšet pouze exotický a výkoný zvuk z výfuku za autem.
Všechny tyto charakteresitiky plynoucí z návrhu designu bez kompromisů se projevují i v doživotní záruce na tento díl.
Vícevrstvím pletením vyztužené silikonové hadice zajišťují průchozí cestu bez restrikcí pro proudění vzduchu do a od turbodmychadla. Jejich velmi pevná konstrukce zajistí u tlakového i podtlakového vedení stabilitu, při které se vedení nebude ani roztahovat, ani smršťovat a kolabovat, což by vytvářelo restrikce a možné úniky. To dále podporuje bleskové reakce turbodmychadla. Každá hadice je navržena tak, aby přesně padla na své místo do motorového prostoru se všemi potřebnými vyvody pro další příslušenství potřebné pro chod motoru.
APR Easy-Flow design silikonových hadic se vyznačuje schodovým tvarem v místě napojení, aby se docílilo hladkého přechodu mezi jednotlivými díly vedení. Běžné hadice se napojují navlečením na pevné vedení, což vytváří turbulentní a restriktivní vedení. Použtím schodového tvaru, hadice padnou přesně na pevné vedení a vytváří tak přímé bez restriktivní vedení, které je ideální pro proudění vzduchu z turbodmychadla do motoru.
Aby se zajistilo nerestriktivní a hladké proudění vzduchu od turbodmychadla k intercooleru, APR Stage III turbokit obsahuje i precizně odlité zvětšené tlakové vedení u výstupu z turbodmychadla, které si snadno poradí se zvýšeným množstvím proudění vzduchu z většího GT turbodmychadla.
Motorový management u 2,0 TSI se při řízení spoléhá na přesná data proudění vzduchu. Výpočty jsou provedeny na základě měření průtoku vzduchu přes MAF senzor a to je rozhodující komponent u APR Stage III turbokitu.
Malý a restriktivní seriový díl se odstranil a nahradil podstatně větším obalem. Aby se zajistila přesnost, tak obal MAF senzoru je odlit v USA a opracován přímo v ústředí APR na vlastních CNC strojích. Tento dlouhý obal obsahuje plástvový usměrňovač proudění vzduchu, který pomáhá preciznímu a přesnému měření dat proudění vzduchu. Jednoduchým zvětšením tohoto obalu by se ale ničeho nedocílilo, a tak se musela i přesně zkalibrovat Řídící jednotka, aby se využilo plného potenciálu tohoto dílu.
APR vytvořilo i specifické vedení oleje a chladící kapaliny, které přesně sedí pro APR Stage III turbokit a zaručuje roky bezproblémového provozu bez jediného úniku kapalin. Olejové vedení obsahuje pancéřované pletené hadice a nerezové CNC ohýbané pevné vedení pro specifické a čisté vedení přesně ve stylu, jako by toto vedení bylo na autě již z výroby.
Turbodmychadlo Garrett GT2860R s interním westegatem má jinou přírubu na výfuk oproti seriovému turbodmychadlu. Aby bylo možné bezproblémové napojení na výfuk, APR Stage III turbokit obsahuje i tento první díl výfuku, která přesně padne na zbytek APR výfuku. V případě, že nemáte APR výfuk, bude potřeba doplnit střední sekci APR výfuku.
Každy APR Stage III turbokit obsahuje veškeré drobné příslušenství pro bezproblémovou montáž.
Nezáleží na tom, o jak malý díl se jedná. Každá část APR Stage III Turbokitu je precizně zpracovaná. Tento laserově opracovaný a CNC zohýbaný podpůrný držák je toho důkazem.
Vhodně vybrané zapalovací svíčky, pro podporu APR Stage III jsou součástí tohoto turbokitu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Určení:
- pro vozidla s motory 2,0 TSI a AUDI TFSI 2008+
AUDI A3 mk2
AUDI TT mk2
VW Golf VI GTI
VW Scirocco 2,0 TSI
VW Eos
VW Passat B7
VW Tiguan
SEAT Leon mk2
SEAT Toledo mk3
SEAT Altea 5P
Škoda Octavia RS (po faceliftu)
Škoda Superb
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vyžadované komponenty (prodávány zvlášť):
Je k dispozici verze jak pro vozidla s pohonem předních kol, tak pro 4x4
Cena za tento díl je 17935 Kč
Doporučené další komponenty:
APR Stage III Turbokit vyžaduje pár dalších komponent, které již možná vlastníte. Pokud tomu tak není, je potřeba je dokoupit zvlášť, aby se docílilo udávaného výkonu.
Důležitá součástí pro APR Stage III kit je APR Intercooler kit, který zajistí efektivní chlazení zvýšeného přísunu stlačeného vzduchu
Pokud ještě nemáte sportovní sání Carbonio, pak je potřeba pro kompletaci sacího traktu doplnit toto vhodné sání.
- APR RSCTM Catback výfukový systém. Pro automobily, pro které APR nemá v nabídce svůj výfukový systém můžeme nabídnout širokou škálu ostatních výfukových systémů od renomovaných výrobců jako je BCS Automotive a Milltek Sport.
- Je vysoce doporučeno zesílit vnitřní motorové komonenty jako jsou ojnice za odolnější. Obzvláště při užívání při 98oct a vyššího naladění. APR ani Hothatchshop nenese případnou zodopovědnost za tento typ poškození motoru.
- Pro více informací nás kontaktujte na prodej@hothatchshop.cz
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kvality APR Stage III Turbokitu si byli jistí i u Volkswagenu, kdy se tento kit nastěhoval pod kapotu konceptu VW Golf GTI Reifnitz, který debutoval na tuningové show ve Wörtheresee viz video ze stavby:
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.