Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

DIGITUN Stage 3 Zvýšení výkonu chiptuning Škoda Octavia 4 RS / Kodiaq RS 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4 DIGI_20TSI4G_MQB_S3

DIGITUN Stage 3 Zvýšení výkonu chiptuning Škoda Octavia 4 RS / Kodiaq RS 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4

  • Škoda
  • Octavia 4 NX (2019 - )
  • DIGITUN Stage 3 Zvýšení výkonu chiptuning Škoda Octavia 4 RS / Kodiaq RS 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4

Výrobce:DIGITUN

Kód:DIGI_20TSI4G_MQB_S3

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:11.09.2023

Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks

Cena s DPH:20 800

Cena bez DPH:17 190

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

Digitun Stage 3

Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování, nastavení vačkových hřídelí a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru bez nutnosti dalších mechanických zásahů. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na celý den, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu. 

Určení a zvýšení výkonu:

Motor 2,0 TSI 180kW -> 295-340kW & 500-560Nm
- u 6ti stupňové manuální převodovky je třeba dosadit Silnější spojkovou sadu
- u 7mi stupňové automatické převodovky DQ381 je třeba provést SW úprava pro přenos vyššího výkonu

Vyžadované komponenty:

1) Turbodmychadlo
a) Originální turbodmychadlo Continental ze silnějšího motoru 2,0 TSI (206-245 kW)
b) Garrett Powermax Stage 1
2) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
3) Intercooler kit pro dostatečné chlazení nasávaného vzduchu

Tato varianta splňuje emisní limity

Volitelná funkce Pops & Bangs:

Odstraněním filtru pevných částic lze docílit jak ještě vyššího výkonu, tak také více motorsport zvukového projevu, který je u mnohých našich klientů vyhledávaný. Zvláště pak střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.

4) Vyžadován první díl výfuku pro odstranění OPF. Může být jak se sportovním katalyzátorem, tak bez katalyzátoru.

Tato úprava nesplňuje emise a není určena pro provoz na pozemních komunikacích.

Modely:

AUDI A3 8Y 2,0 TSI 180 kW
AUDI Q3 2,0 TSI 180 kW 2021+
AUDI TT 2,0 TSI 180 kW 2021+
Cupra Leon 2,0 TSI 180 kW 2020+
Cupra Formentor VZ
Škoda Octavia 4 RS
Škoda Kodiaq RS
VW Golf 8 GTI

Video:


 
APR
Inspirace
Workshop
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00