Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - s rezonátorem
- Škoda
- Superb 3 3V (2015-2023)
- Výfuk
- Výfuk od katalyzátoru
- Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - s rezonátorem
Výrobce:Supersprint
Kód:SS-917203-776533-917237-917207
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:05.09.2016
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Vyberte si variantu
Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - s rezonátorem - 148 699 Kč
Cena s DPH:148 699 Kč
Cena bez DPH:122 892 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Catback výfuk:
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje středový díl, podle verze s rezonátorem nebo bez, rozdvojení u zadní nápravy a zadní tlumiče s klapkami pro ovládání hlasitostí a zpětných tlaků, které zakončují dvojité kulaté koncovky. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Supersprint a úpravou řídící jednotky od APR
Varianty:
Supersprint nabízí dvě varianty, které se liší počtem tlumičů výfuku. Ty ovlivňují výsledný zvuk a hlasitost.
- Bez rezonátoru - nejhlasitější
- S rezonátorem - tišší
Varianta:
S rezonátorem
Určení:
Škoda Superb 3 2,0 TSI 4x4 280hp - sedan i combi
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76mm (1,5mm tlouštka stěny)
Koncové tlumiče obsahují klapky pro regulaci hlasitosti a zpětných tlaků.
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Dvojité kulaté koncovky, které podtrhují design vozu
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR)
Zvýrazňuje zvuk motoru bez nežádoucího dunění