1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru
- VW
- 1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXVW264
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:27.11.2018
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru - 13 030 Kč
- 1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoruCena: 12 866 Kč
- 1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoruCena: 13 030 Kč
- 1. odlitý díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - se závodním katalyzátoremCena: 21 078 Kč
- 1. odlitý díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - se závodním katalyzátoremCena: 21 240 Kč
- 1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - s katalyzátoremCena: 29 617 Kč
- 1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - s katalyzátoremCena: 29 781 Kč
- 1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem a EC schválenímCena: 60 000 Kč
- 1. díl výfuku VW Golf 7 R 2.0 TSI (facelift 2017->) Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem a EC schválenímCena: 60 164 Kč
Běžná prodejní cena:14 477 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:13 030 Kč
Cena bez DPH:10 769 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
1. díl výfuku Milltek Sport
1. díl výfuku vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý 1. díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením o průměru 76mm, na kterém je osazen nerezový vlnovec a sportovní katalyzátor (popřípadě verze bez katalyzátoru). Tento díl má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR Stage II.
Druhy:
1) verze bez katalyzátoru "DeCat" s napojením na originální catback výfuk
2) verze bez katalyzátoru "DeCat" s napojením na Milltek Sport catback výfuk
3) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s evropským schválením "EC" a napojením na originální catback výfuk
4) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s evropským schválením "EC" a napojením na Milltek Sport catback výfuk
5) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s napojením na originální catback výfuk
6) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s napojením na Milltek Sport catback výfuk
7) verze se závodním katalyzátorem s napojením na originální catback výfuk
8) verze se závodním katalyzátorem s napojením na Milltek Sport catback výfuk
Varianta:
Verze bez katalyzátoru "DeCat" s napojením na Milltek Sport catback výfuk
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
VW Golf 7 R 2.0 TSI 310PS (facelift 2017 ->)
Druh:
1. díl výfuku neboli downpipe. Díl, který se napojuje přímo na turbodmychadlo. Obsahuje vlnovec a katalyzátor (popřípadě sekci bez katalyzátoru) a na tento díl se pak napojuje zbytek výfuku, který se nazýva Catback výfuk.
Vlastnosti:
Vyroben z kvalitní T304 nerezové oceli
Průměr vedení 76mm
Nízkotlaký systém pro maximální nárůst výkonu bez ztráty točivého momentu ve středních otáčkách
Až o 35% nižší hmotnost, která přispívá k lepším jízdním vlastnostem
Vyrobeno podle standardů řízení kvality ISO 9001
Navržen a vyroben ve Velké Británii
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.