Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR TTE420 úprava řídící jednotky chiptuning VW Golf 6 R 2,0 TFSI 195kW DPP-2.0T-TTE420-SP

APR TTE420 úprava řídící jednotky chiptuning VW Golf 6 R 2,0 TFSI 195kW

  • VW
  • APR TTE420 úprava řídící jednotky chiptuning VW Golf 6 R 2,0 TFSI 195kW

Výrobce:APR Chiptuning

Kód:DPP-2.0T-TTE420-SP

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:11.12.2013

Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks

Běžná prodejní cena:23 069

Sleva:15%

Cena s DPH:19 608

Cena bez DPH:16 205

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

APR TTE420 úprava řídící jednotky je navrhnuta pro použití The Turbo Engineers TTE420 turbodmychadla a produkuje asfalt trhajících 400hp na 98oct benzínu a až 442hp při použití závodního benzínu! Očekávejte bleskové reakce spojené s hladkým chodem při denním používání a mnohem širším výkonovým spektrem, které graduje až k omezovači otáček.

Využitím několika aut po celém světě včetně vlastního u APR, vyladil tým APR kalibračních inženýrů seriovou MED9 řídící jednotku k hladkému chodu s TTE420 turbodmychadlem. Při vývoji byly všechny kritické aspekty motoru zohledněny a monitorovány prostřednictvím APR vlasních logovacích nástrojů, které v tomto odvětví jsou naprostou špičkou, nikoliv ale samozřejmostí. Prostřednictvím správného naladění, řídící jednotka plně rozumí hardwarovým změnám a pracuje správně. Výsledkem je hladký přísun točivého momentu s plochou křivkou, potlačení surgování turbodmychadla, využití změn v palivové soustavě a snížení zátěže pro seriové převodové ústrojí. Časování vačkových hřídelí bylo optimalizováno, aby pomohlo s náběhem turbodmychadla a zároveň zajistilo přísun dostatečného množství vzduchu do válců v otáčkách nejvyšších. Pro dosažení maximálního výkonu v různých provozních režimech byly pečlivě optimalizovány lamdasondy, časování zapalování a tlak turbodmychadla tak, aby motor stále pracoval v bezpečných mezích.


APR TTE420 výkonové tabulky:

Úprava pro 95 oktanový benzín:

Úprava pro 98 oktanový benzín:

Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník


APR TTE420 úprava je určená pro auto s mnoha vyžadovanými díly.

Vyžadované úpravy:

Turbodmychadlo:

Úprava byla kalibrovaná pouze pro toto turbodmychalo. Nelze použít pro jiné turbodmychalo s jinými specifikacemi:

THE TURBO ENGINEERS TTE420

VÝFUK

SPORTOVNÍ FILTRY A SÁNÍ
- je potřeba kompletní sání a ne jen samotný vzduchový filtr

INTERCOOLER KITY

VYSOKOTLAKÁ PALIVOVÁ PUMPA (HPFP)

APR nízkotlaká palivová pumpa LPFP

APR 155 bar palivový přepouštěcí ventil (6400 kč)

TVRDŠÍ VENTILOVÉ PRUŽINY

ZAPALOVACÍ SVÍČKY NGK BKR8EIX dle APR specifikace

Převodovka:

Zesílená spojková sada pro manuální převodovku je vyžadována. U DSG je důrazně doporučena APR TCU úprava a v případě prokluzu spojek i zesílení spojek DSG převodovky.

* všechny vypsané komponenty umíme dodat. Pro cenovou nabídku nám napište na prodej@autowerks.cz


Určení:

AUDI A1 Quattro
AUDI S3
AUDI TTS
VW Golf V GTI Edition 30
VW Golf V GTI Pirelli Edition
VW Golf VI GTI Edition 35
VW Golf VI R
VW Polo R WRC
VW Scirocco R
SEAT Leon Cupra
SEAT Leon Cupra R


Reference:

Tento produkt využíváme i v našich projektech:


Další funkce APR Úprav:

Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.

 APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.

 APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.

Left foot braking dovoluje řidiči převzít maximum kontroly nad plynovým pedálem. Seriové nastavení automaticky odpojí plynový pedál v momentě, kdy se dotknete brzdy. Left food braking (brzdění levou nohou) je technika převzatá z motorsportu a dovoluje řidiči převzít plnou kontrolu nad plynovým a brzdovým pedálem. To může být potřeba v případě, kdy s autem vyrazíte na závodní trať.
 Omezovač otáček převzatý z motorsportu dovolí motoru mít maximální výkon až do zásahu omezovače otáček, aniž by řídící jednotka omezila výkon cca 150ot před zásahem omezovače. Výsledkem je více výkonu až do červeného pole, díky čemuž získáte stejný pocit, jako u aut z divize AUDI Quattro GMBH jako jsou AUDI RS4, RS5 a R8. 

APR Motorsport Launch Limiter a No Lift Shift:

APR Motorsportovní launch limiter je volitelná příplatková (3387 Kč včetně DPH) funkce, která eliminuje prodlevu turbodmychadla při startu a umožňuje řidiči si jednoduše nastavit otáčky motoru a tlak turbodmychadla, ze kterých se provede start. Jednoduše sešlápnete spojkový, následně plynový pedál, zatímco auto stojí. Otáčky motoru se zastaví na předdefinované hodnotě a turbodmychadlo vytvoří přetlak v tlakovém vedení pro okamžité použití. To se provede čistě způsobem, který nijak neohrožuje životnost katalyzátoru, jako u jiných druhů launch limiterů. Hodnota tlaku vzduchu v tlakovém vedení je nastavena jednoduše podle toho, jak moc se sešlápne plynový pedál. Nastavení hodnoty otáček motoru pro Launch limiter se provádí při zastaveném vozidle a zatáhlé ruční brzdě. Jednoduše sešlápnete plyn, vytočíte motor na požadované otáčky a sešlápnete brzdový pedál. Tím se hodnota otáček uloží a z těchto otáček pak bude startovat. Tato funkce je určena pouze pro vozidla s manuální převodovkou.

APR Motorposrt No-Lift shift je volitelná příplatková (3387 Kč včetně DPH) funkce, která dovoluje řidiči maximalizovat akceleraci redukcí ztrát výkonu, tlaku turbodmychadla a časování během přeřazení. Pokud je vozidlo v pohybu rychleji jak 20km/h a plynový pedál je sešlápnut na více jak 98%, pak se tato funkce aktivuje. Při přeřazení zůstane škrtící klapka otevřena a tlak z tlakového vedení není upouštěn zpět před turbodmychadlo. To zajistí, že budete mít maximum výkonu ihnet po přeřazení a zmízí tak nežádoucí prodleva. To je provedeno čistě způsobem, který nijak neohrožuje životnost katalyzátoru, jako u jiných druhů nastavení funkce No-Lift shift. Tato funkce je dostupná poze pro vozidla s manuální převodovkou.


APR EMCS programy a vlastnosti:

 APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System, přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu, nebo je lze ovládat skrze aplikaci v chytrém mobilním telefonu, kdy je potřeba přikoupit APR Bluetooth dongle pro propojení mobilního telefonu / tabletu s autem..

Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware.

Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR. Vhodná funkce v zimě na sněhu.

APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva

APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro nepovolané osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost

Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.

Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.

Anti-Theft: Ochrana proti krádeži. Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér nebo plynový pedál, a to i když zloděj použije originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo skrze páčku tempomatu nebo skrze aplikaci ve Vašem mobilním telefonu.

Manuál pro ovládání pokročilých EMCS funkcí k nahlédnutí zde: APR EMCS Manuál

 


APR Mobile

APR Mobile je jednoduchá a výkonná mobilní aplikace, která posouvá tuningové úpravy zase u kus dále.

 

APR Mobile aplikace se instaluje na mobilní chytré telefony, tablety a další zařízení, které má možnost bezdrátového připojení k Řídící jednotce motoru. Jakmile jste připojení, můžete snadno měnit nastavení a funkce APR EMCS. Můžete si měnit nahrané programy, zobrazit chybové hlášky a mazat je, nalogovat data z Řídící jednotky v reálném čase a s vysokou datovou propustností. To jsou vše možnosti, které nenajdete nikde jinde na trhu než u APR. Aplikace slouží také k dostávání nejnovějších zpráv od APR, k vyhledání nejbližšího dealera APR a k prohlížení historie logování motoru.


Platba a provední úpravy

Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011


Homologace:

APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE


Přímé přeprogramování

APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.


Bezpečnost, záruka a vrácení peněz

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
 

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.


 
APR
Inspirace
Workshop
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00