Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Leštěné koncovky
- VW
- Golf 7 (2013-2019 )
- Výfuk
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Leštěné koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXVW747
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:03.06.2024
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Leštěné koncovky - 38 347 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Leštěné koncovkyCena: 38 347 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Černé koncovkyCena: 38 367 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Karbonové koncovkyCena: 42 599 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Titanové koncovkyCena: 43 458 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - S rezonátorem / Leštěné koncovkyCena: 43 458 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - S rezonátorëm / Černé koncovkyCena: 43 458 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - S rezonátorem / Karbonové koncovkyCena: 47 710 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - S rezonátorem / Titanové koncovkyCena: 48 568 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - bez rezonátoru / Opálené titanové koncovkyCena: 48 724 Kč
- Catback výfuk VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW Milltek Sport - S rezonátorem / Opálené Titanové koncovkyCena: 53 834 Kč
Cena s DPH:38 347 Kč
Cena bez DPH:31 692 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Milltek Sport Catback výfuk VW Golf 7 Alltrack 1,8 TSI 4x4
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), vedení kolem zadní nápravy s tlumičem výfuku za zadní nápravou a zakončuje ho vedení ústící do originálních koncovek. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR.
Varianty:
Milltek Sport nabízí 2 druhy variant Catback výfuku pro VW Golf 7 Alltrack 1,8 TSI 4x4. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je zvukově nejvýraznější.
Druhá verze je s rezonátorem a ta navíc obsahuje zadní tlumiče výfuku. Díky tomu je tato verze tišší, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Dále je možné vybrat z několika provedení koncovek výfuku
Varianta:
Bez rezonátoru
Leštěné koncovky
Určení:
VW Golf 7 Variant Alltrack 4x4 1,8 TSI 132kW
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76,20 mm (1,5mm tlouštka stěny)
Pro použití se sériovými koncovkami výfuku
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 2)
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.