APR Intercooler kit 2,0 TFSI & TSI & TDI & 1.8 TSI
- VW
- Passat B7 (2010-2014)
- APR Intercooler kit 2,0 TFSI & TSI & TDI & 1.8 TSI
Výrobce:APR
Kód:IC100012
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:12.10.2018
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Běžná prodejní cena:39 491 Kč
Sleva:14%
Cena s DPH:33 880 Kč
Cena bez DPH:28 000 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR intercooler kit pro příčně uložený motor 2,0T, který se nachází v autech jako VW Golf, Škoda Octavia, SEAT Leon atd. Chlazení plnícího vzduchu je nezbytné pro udržení výkonu a zajištění bezpečného chodu přeplňovaného motoru. Jak se zvýší výkon, musí se i zefektivnit chlazení intercoolerem. APR intercooler je perfektní náhrada za originální chladič, kterého svou velikostí 3x překonává.
Není to jen o intercooleru samotném, ale i o vedení. Když proudí vzduch do a z intercooleru, je potřeba, aby tak činil s nejmenším odporem. S ohledem na tuto skutečnost byly i silikonové spojky navrhnuty se schodovým designem napojení na intercooler, aby se nevytvářely turbulence při proudění vzduchu a tím tak snižovaly efektivitu celého procesu. Plynulé přechody jsou zajištěny i unikátními CNC opracovanými hliníkovými spojkami, které slouží k napojení hadic ke zbylému vedení.
Celkově je APR Intercooler kit absolutně nejlepší kit, který můžete dnes na trhu najít. APR pracovalo tvrdě a dlouho na návrhu designu, kvalitní výrobě a testování produktu, který bude mít po celou dobu své dlouhé životnosti skvělé výsledky.
Test termální efektivity
Několik testů bylo provedeno za účelem ověření rozdílu mezi seriovým a APR intercoolerem. Test termální efektivity spočíval v tom, že se umístilo auto na brzdu s klasickým chlazením a ohřálo se na normální provozní teplotu. Pak se provedlo pět měření, při kterých se udržovaly otáčky po dobu 15ti sekund na hodnotě 2000ot/min. To zajistilo aby vzduch, který proudí skrze vedení, ochladil celé vedení do normální teploty a měření tak nebylo ovlivněno zahřátým chladičem a vedením. Pak se udělal test, kdy se vytočil motor z 2000tis na 6800ot/min na plný plyn po dobu třiceti sekund. Pak se motor nechal minutu běžet na volnoběh a následně se test znovu 4x opakoval. Každá tenká linka na grafu znázorňuje jedno měření a tlustá linka pak průměr všech měření u obou intercoolerů.
Oba intercoolery byly testovány za stejných podmínek. Okolní teplota při testování APR Intercooleru byla ale přecijen nepatrně vyšší.
Nejvíce alarmující zjištění při testování bylo to, že již u třetího testu seriového chladiče si Řídící jednotka motoru upravila tlak a stáhla časování předstihu na bezpečnější hodnoty, aby tak uchránila motor před vysokými teplotami nasávaného vzduchu.
APR Intercooler prokázal své schopnosti tím, že udržel podstatně nižší teploty než seriový chladič. Avšak rozdíl by byl ještě vyšší, pokud by se testovalo za jízdy na silnici, jelikož žádná motorová brzda nemá tak účinné chlazení, které by se jen přiblížilo reálným podmínkám na silnici.
Výkon
Během testování na brzdě se také prokázal rozdíl 15ti koní, které si motor udržel díky efektivnějšímu chlazení.
Vlastnosti kitu
Odlévané hliníkové bočnice
Bar & Plate design jádra chladiče
Silikonové tlakové hadice se schodovým hladkým napojením
Přímá náhrada bez nutnosti úprav
Adaptér pro napojení hadic na tlakové vedení
Určení
- APR Intercooler kit je plně kompatibilní s APR Stage 1 až po APR Stage III+ úpravami a pasuje na všechna vozidla s motorem 1,8 TSI, 2,0 TFSI a TSI a na některé 2,0 TDI příčně uložené motory v autech:
AUDI TT
AUDI A3
SEAT Leon, Cupra + Cupra R
SEAT Altea
Škoda Octavia
Škoda Superb
Škoda Yeti
VW Golf V GTI, ED30, Pirelli Edition
VW Golf VI GTI, ED35
VW Scirocco + Scirocco R
VW Tiguan
Komponenty
Bočnice
Hliníkové bočnice jsou vyrobeny odléváním do přesné formy. Odlitek zajišťuje konzistentní díl, který zaručuje přesné spasování s jádrem chladiče. Jakmileje spojen a svařen s jádrem, tak je celý chladič podroben tlakové zkoušce na více jak 4bary. Celý tento tvar chladiče pak dovolí snadnou montáž na původní místo mezi radiátor a kondenzátor klimatizace. U žádného podobného produktu nenajdete takový ohled na detail.
Jádro chladiče
Existují dva druhy designu chladiče, které jsou běžně užívané. Bar and Plate s příčkami a Extrudované trubice. Prvně jmenovaný je více efektvní při chlazení vyšších teplot nasávaného vzduchu.
Velikost chladiče je také velice důležitá. APR chladič má rozměry 41x5,7x59cm. Od standartně chiplého auta až po Stage III úpravu, poskytuje tento Intercooler velice efektivní chlazení a odvádí tak vynikající práci při snižování teploty nasávaného vzduchu.
Silikonové hadice
Silikonové hadice dodávané APR jsou vlastní výroby, která vždy zaručuje perfektní kvalitu. Konce hadic mají schodový tvar, který zaručuje plynulé proudění vzduchu skrze vedení bez překážek v podobě rohů nebo zákoutí s turbulencemi.
Propojky
APR intercooler kit obsahuje speciálně navržené hliníkové CNC obrobené a anodizované spojky, které dovolí připojení silikonových hadic na originální vedení. Tento design umožňuje snadné rozpojení a zabraňuje úniku tlaku z vedení.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.