CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEAT
- VW
- Polo 9N (2002-2009)
- Motor
- CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEAT
Výrobce:CTS Turbo
Kód:CTS18TBT
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:10.10.2011
Dostupnost produktuDodáme Vám do 30 ti dní
Vyberte si variantu
CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEAT - 88 731 Kč
- CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEATCena: 88 731 Kč
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT2860RSCena: 95 423 Kč
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT2871rCena: 97 962 Kč
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3071rCena: 97 962 Kč
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3076rCena: 97 962 Kč
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3082rCena: 97 962 Kč
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3582rCena: 97 962 Kč
Cena s DPH:88 731 Kč
Cena bez DPH:73 331 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Turbokit CTS Turbo
Kompletní turbokit CTS Turbo pro zvýšení výkonu motoru 1,8T s turbodmychadlem Precision T3/T4E 50Trim 63ar T3. Jedná se o základní turbokit s turbodmychadlem s kluznými ložisky schopný vyprodukovat výkon až 340koní. Pro možnost vyššího výkonu vyberte variantu s většími turbodmychadly Garrett.
Turbokit obsahuje vše potřebné pro jednoduchou instalaci. Vše padne jak má, nemusí se nic upravovat ani přeďělávat, dokonce i výfuk může být zachován. Pokud máte kompletní výfuk od turbodmychadla, pak ho nemusíte měnit. V místě, kde se napojoval na turbodmychadlo se bude napojovat na downpipe, která je obsažena v turbokitu.
Turbokit obsahuje:
Turbodmychadlo Precision T3/T4E 50Trim 63ar T3 s kluznými ložisky
CTS výfukové svody
CTS výfukový svod pro napojení na seriový výfuk
CTS 3" saní k turbodmychadlu
CTS pancéřované hadice pro přívod a odvod oleje a vody.
Precision 39mm externí westegate
Těsnění, šrouby, matky, sponky, termoizolační páska
Výkonový potenciál turbodmychadel:
Precision T3/T4E 50Trim 63ar T3.........270-340koní
Garrett GT2860RS................................270-340koní
Garrett GT2871r....................................330-370koní
Garrett GT3071r....................................360-430koní
Garrett GT3076r....................................400-460koní
Garrett GT3082r...................................440-500koní
Garrett GT3582r...................................470-550koní
Výkon závisi na požadovaném tlaku turbodmychadla. V případě zvýšení objemu motoru je výkon vyšší.
Upozornění!!!
Pro tento turbokit už je potřeba vyměnit některé motorové díly, za díly dimenzované pro takovéto výkony.
300koní je hraniční výkon pro seriové ojnice. V případě očekávanému výkonu do 390koní lze vyměnit pouze ojnice a nechat seriové písty. Pro metu nad 400koní už je potřeba vyměnit i písty, které větší výkon nesnesou. Nad 330koní je lepší pro bezpečnost vyměnit i seriové výfukové ventily za ocelové, při náročnějších aplikacích za inconelové. Seriové ventily mají tendenci se při těchto výkonech rozpadnout a spadnout do válců, kde způsobí destrukci motoru.
Při použití větších vstřikovačů (550ccm+) je potřeba dát výkonější palivovou pumpu.