Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
- VW
- Scirocco 3 (2008-2017)
- Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXVW104
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:13.03.2019
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky - 18 099 Kč
- Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovkyCena: 18 099 Kč
- Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovkyCena: 21 301 Kč
- Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné kulaté koncovky R-styleCena: 29 736 Kč
- Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné oválné koncovky R-styleCena: 30 533 Kč
- Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / černé oválné koncovky R-styleCena: 31 045 Kč
- Catback výfuk VW Scirocco GT 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / černé kulaté koncovky R-styleCena: 31 663 Kč
Běžná prodejní cena:20 110 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:18 099 Kč
Cena bez DPH:14 958 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Catback výfuk
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), nebo s rezonátorem (tišší verze), vedení kolem zadní nápravy s tlumičem výfuku za zadní nápravou a zakončujího dvě varianty koncovek výfuku (klasické a Scirocco R-style). Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR.
Druhy:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro VW Scirocco GT 2.0 TSI. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je hlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem a ta zachovává středový tlumič. Díky tomu je tišší, což je vhodné při častém cestování na delších cestách.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku. Koncovky mohou být v sériovém umístění, nebo ve stylu VW Scirocco R s koncovkami v "rozích".
1) Varianta bez rezonátoru s leštěnými kulatými koncovkami výfuku
2) Varianta s rezonátorem a leštěnými kulatými koncovkami výfuku
3) Varianta Scirocco R-style 3" (76,20mm) se středovým rezonátorem a leštěnými kulatými koncovkami výfuku
4) Varianta Scirocco R-style 3" (76,20mm) se středovým rezonátorem a leštěnými oválnými koncovkami výfuku
5) Varianta Scirocco R-style 3" (76,20mm) se středovým rezonátorem a černými matnými kulatými koncovkami výfuku
6) Varianta Scirocco R-style 3" (76,20mm) se středovým rezonátorem a černými matnými oválnými koncovkami výfuku
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
Leštěné koncovky Twin GT80 (průměr koncovek 80mm)
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
VW Scirocco GT 2.0 TSI (2008-2017)
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 69,85mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky od APR
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.