DIGITUN Stage 2 OPF / GPF Delete úprava řídící jednotky motoru 2,0 TSI 200-221 kW MQB s OPF
- VW
- T-Roc (2017-)
- Motor
- Chiptuning + Kompletní úpravy
- DIGITUN Stage 2 OPF / GPF Delete úprava řídící jednotky motoru 2,0 TSI 200-221 kW MQB s OPF
Výrobce:DIGITUN
Kód:DIGI2_20TSIH_MQB_OPF
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:02.04.2023
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Cena s DPH:14 800 Kč
Cena bez DPH:12 231 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Digitun Stage 2 & Pops and Bangs
Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru tak, aby využil dodané sportovní díly. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na cca 6-8h, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu.
Přínosy odstranění Filtru pevných částic:
- Zlepšené reakce motoru
- Zlepšený zvuk motoru
- Vyšší výkon
- Možnost střílení do výfuku Pops and Bangs
Vyžadované komponenty:
1) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
2) 1. díl výfuku (downpipe) pro odstranění OPF / GPF Filtru
- tato varianta nesplňuje emisní limity
Intercooler je doporučený pro maximální využití potenciálu turbodmychadla
Volitelná funkce Pops & Bangs:
Sériový filtr pevných částic a katalyzátor by pops and bangs vlastnost nevydržely a časem by došlo k jejich zničení. Jakmile se tento díl výmění, tak je možné aktivovat fuknci střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.
Určení a zvýšení výkonu:
Motor 2,0 TSI 200-221kW -> 285-295kW & 480-500Nm
- u 6ti stupňové manuální převodovky můžeme nabídnout variantu se sníženým točivým momentem na cca 430-440Nm pro zachování maximální živostnosti originální spojkové sady
- u 7mi stupňové automatické převodovky DQ381 není žádné omezení nicméně i zde můžeme nabítnout i SW naladění převodovky.
Zakazníkům se také líbí
První díl výfuku Downpipe AUDI SQ2 2,0 TSI DNUE Scorpion Exhausts - bez katalyzátoru
SAUC090
12 673 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní
První díl výfuku Downpipe VW Golf 8R 2,0 TSI 235 & 245 kW Scorpion Exhausts - bez katalyzátoru
SAUC093
14 488 Kč
Poslední kus skladem
První díl výfuku Downpipe AUDI RS3 8Y 2,5 TFSI Scorpion Exhausts - Bez katalyzátoru / odstranění filtru pevných částic GPF
SAUC089
25 092 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní