APR IS38 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI A3 & TT 2,0 TSI
- Audi
- A3 8V (12- )
- APR IS38 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI A3 & TT 2,0 TSI
Manufacturer:APR Chiptuning
Code:DPP-2.0T-MQB-STG-IS38
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:12.02.2016
product AvailabilityIn stock more than 5 pcs
Price with VAT:1 014.00 €
Price without VAT:838.00 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
APR s potěšením představuje ultimátní kalibraci Řídící jednotky pro použití originálního "Golf R / S3" turbodmychadla IHI IS38 pro VW Golf GTI/AUDI A3 a Škodu Octavia RS!
APR IS38 úprava řídící jednotky je navrhnuta pro použití se seriovým turbodmychadlem z VW Golf 7 R / AUDI S3 / SEAT Leon Cupra pro vozidla VW Golf 7 GTI, Škoda Octavia RS a AUDI A3. Úprava produkuje asfalt trhajících 387 koní za použití 98 oktanového paliva a přes 400 koní pri použití APR E85 Flexifuel úpravy (v přípravě). Úprava je dostupná s nižším maximálním výkonem i pro seriový první díl výfuku. Po úpravě můžete očekávat bleskově rychlé reakce s hladkou denní použitelností a s výkonem v širokém spektru otáček, který je dostupný až k omezovači.
Za použití několika vozidel testovaných ve všech koutech světa, včetně APR vlastního vývojového vozu, strávil tým APR kalibračních inženýrů půl roku laděním nové řídící jednotky Simos 18 až téměř k dokonalosti, aby mohla hladce spolupracovat s novým IS38 turbodmychadlem. Všechny kritické aspekty platformy těchto nových vozidel byly vzaty v úvahu a monitorovány prostřednictvím vlastních diagnostických nástrojů, které dokáží monitorovat veškeré hodnoty s přesností a datovou propustností daleko nad rámec toho, co je běžné v tomto průmyslu. Díky správnému naladění motorových map si řídící jednotka motoru plně rozumí s nově přidaným turbodmychadlem a pracuje tak zcela správně. To se odráží v hladkém nástupu točivého momentu s jeho plochým průběhem v širokém pásmu otáček, potlačení surgování turbodmychadla, předejetí dosažení limitů originální palivové soustavy a snížení zatížení pro seriovou převodovku. Časování vačkových hřídelí a zdvih ventilů jsou optimalizovány tak, aby pomohly turbodmychadlu v jeho brzkém náběhu a zároveň ho nelimitovaly ve vyšších otáčkách. Podle různých provozních režimů byly lambdasonda, předstih zapalování, požadovaný točivý moment, tlak turbodmychadla a další hodnoty pečlivě optimalizovány pro maximální výkon, aniž by se uchyovalo k riskantním kalibračním zkratkám.
APR IS38 výkon:
Pro zákazníky nabízíme tři varianty úprav. Jednu slabší pro ty, kteří chtějí zachovat seriový výfuk a vůbec celkovou seriovost, dále verzi která využívá plný potenciál tohoto motoru za pomoci dalších podpůrných dílů, kde je vyžadován minimálně APR první díl výfuku a důrazně doporučeny jsou další díly jako APR Intercooler a APR sportovní sání, aby se docílilo maximálního udávaného výkonu. Třetí varianta, která je zatím ve vývoji, je spojena s úpravou palivové soustavy APR Flexifuel, která je kalibrovaná pro palivo ethanol E85.
Výkonová křivka slabší verze určené pro seriový výfuk a 95 oktanový benzín:
Výkonová křivka slabší verze určené pro seriový výfuk a 98 oktanový benzín:
Výkonová křivka silnější verze určené pro APR první díl výfuku a 95 oktanový benzín:
Výkonová křivka silnější verze určené pro APR první díl výfuku a 98 oktanový benzín:
APR IS38 kalibrační shrnutí
*maximální zvýšení výkonu je porovnáno na základě měření seriových hodnot APR a ne hodnot udávaných VW
*Měřeno na APR vlastním Dynapack Dynamometru na US 2014 VW Golf MK7 GTI DSG, za použití SAEJ1349 korekce a zprůměrování několika měření. Výsledky se můžou lišit podle klimatických podmínek, jiných druhů převodovek, kondice auta, teploty, kvality paliva, druhy výkonové brzdy a jejího nastavení a díky dalším vlivům.
V současné době jsme počtem úprav největšími úpravci těchto motorů v ČR. Díky podpoře, kterou našim zákazníkům nabízíme, zatím žádný z nich nepřišel o záruku, i když již řešili servisní i záruční úkony. Pro více informací nás kontaktujte na: prodej@autowerks.cz
Napsali o našich úpravách:
Autoforum.cz - Tohle je nejsilnější Škoda Octavia III RS, má 329 koní na brzdě
TopSpeed.sk - Videotest Škoda Octavia RS350 APR
Doporučené další úpravy:
APR IS38 úprava je určena pro originální turbodmychadlo IHI IS38, které musí být instalováno v autě:
1) IHI IS38 originální nové turbodmychadlo
Doporučené další úpravy:
V případě, že si od nás necháte upravit Řídící jednotku pro toto turbodmychadlo na jinak seriovém autě a do budoucna budete plánovat dosazení APR 1. dílu výfuku (APR Cast Downpipe System), pak budete mít možnost upgradu Vaší řídící jednotky pro tento výfuk zdarma.
Určení
* Důležitá poznámka. VW AG vypouští mnoho řídících jednotek s rozdílnými kódy a revizemi softwaru. Vzhledem k tomuto množství mohou být zpočátku úpravy pro některé řídící jednotky nedostupné. Zdali je software již uzpůsoben i pro Vaší řídící jednotku, můžete zjistit kontaktováním nebo navštívením kteréhokoliv APR dealera.
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.