Eventuri karbonový vstup do turba (turbo inlet) pro Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S
- Audi
- RS3 8V (2015+)
- Motor
- Eventuri karbonový vstup do turba (turbo inlet) pro Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S
Manufacturer:Eventuri
Code:EVE-TRB8V8S-LHD-NIL
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:19.12.2023
product AvailabilityWe will deliver to you within 30 days
Price with VAT:723.80 €
Price without VAT:598.20 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Karbonové turbo inlet vedení vzduchu k turbodmychadlu pro Audi RS3 8V/8Y a TTRS 8S
Nárůst výkonu naměřený na voze s hybridním turbodmychadlem: 14-20 k, 40-47 Nm
Navýšení průchodnosti vzduchu: 42% oproti sériovému vedení (při použití příruby pro dériové turbodmychadlo)
Eventuri inletové vedení k turbodmychadlu je možné kombinovat s nejnovějším Eventuri Stage 3 karbonovým sáním i s originální Eventuri Gen2 sáním pro Audi RS3 / TTRS.
POZOR: K vedení je nutné doobjednat přírubu dle osazeného turbodmychadla (sériové, TTE700/625 nebo SRM GTX3582). Typ turba uveďte do poznámky. Cena za přírubu je 1724,-Kč vč.DPH.
Představujeme první karbonovou náhradu sériového vedení vzduchu k turbodmychadlu (turbo inlet) pro vozy Audi RS3 8V / TTRS 8S, která je výsledkem mnohaměsíčního vývoje a důkladného testování. Objemová kapacita, kvalita proudění vzduchu a teplota - to byly hlavní kritéria, na která se Eventuri při vývoji tohoto inletu zaměřilo.
1) Objemová kapacita:
Vstupní průměr Eventuri 103 mm oproti sériovému průměru vstupu 72 mm
Výstupní průměr Eventuri 74 mm oproti sériovému průměru výstupu 56,4 mm
V souvislosti s výrazným rozdílem ve vnitřním průměru nabízí karbonový inlet Eventuri výrazně větší kapacitu pro nasávaný vzduch, který nyní veden do turbodmychadla bez nežádoucí restrikce.
2) Kvalita proudění vzduchu:
Samotný vnitřní průměr vedení by nestačil, pokud by nebyl vytvořen zcela hladký vnitřní povrch dílu. Toho bylo dosaženo použitím 100% prepreg karbonového vlákna oproti konkurenčním dílům, zpravidla vyráběným z litého hliníku. Vnitřní profil a samotné zahnutí kolena je pak kalkulováno tak, aby nedocházelo k vnitřním turbulencím, které by mohly proudění vzduchu negativně ovlivnit.
3) Teplota:
Finálním kritériem při vývoji karbonového inletu byla minimalizace pronikání tepla a tím ohřívání nasávaného vzduchu. Originální inlet je napojen přímo na turbodmychadlo a tak od něj velmi snadno přejímá teplo. Systém Eventuri využívá oddělenou přírubu, která je s inletem spojena silikonovou spojkou s tepelně izolační bariérou, která udržuje inlet mimo přímý kontakt s přírubou. Díky tomu je zamezeno pronikání tepla do karbonového inletu.
Karbonový turbo inlet Eventuri pro Audi RS3 8V / TTRS 8S je kompletně vyroben z tepelně odolnohého prepreg karbonu a byl vyvynut spolu s dalšími díly pro plnění zcela konkrétního účelu a vyroben dle nejpřísnějších standardů. Sada turbo inlet vedení se skládá z následujících částí:
- Karbonové koleno vedení vzduchu odolné vysokým teplotám
- Volitelné příruby frézované pomocí CNC
- Silikonové spojky s vnitřní vrstvou odolnou proti olejovým parám
- Stahovací spony z nerezové oceli