Catback výfuk s klapkami AUDI RS4 B7 4,2 FSI Supersprint - bez rezonátoru
- Audi
- RS4 B7 (05-09)
- Výfuk
- Catback výfuk s klapkami AUDI RS4 B7 4,2 FSI Supersprint - bez rezonátoru
Manufacturer:Supersprint
Code:SS-766913-770835-770805
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:13.08.2016
product AvailabilityNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Choose variant
Catback výfuk s klapkami AUDI RS4 B7 4,2 FSI Supersprint - bez rezonátoru - 4 953.10 €
Price with VAT:4 953.10 €
Price without VAT:4 093.40 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Catback výfuk:
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje středový "X" díl, vedení kolem zadní nápravy a zadní tlumiče s klapkami pro ovládání hlasitostí a zpětných tlaků, které zakončují oválné koncovky. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvními díly výfuku Supersprint a úpravou řídící jednotky od APR
Varianty:
Supersprint nabízí dvě varianty, které se liší počtem tlumičů výfuku. Ty ovlivňují výsledný zvuk a hlasitost.
- Bez rezonátoru - nejhlasitější
- S rezonátorem - tišší
Varianta:
Bez rezonátoru
Určení:
AUDI RS4 B7 4,2 FSI (sedan & combi) - nepasuje na cabrio
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 63,5mm (1,5mm tlouštka stěny)
Koncové tlumiče obsahují klapky pro regulaci hlasitosti a zpětných tlaků.
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Oválné koncovky, které podtrhují design vozu
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR)
Zvýrazňuje zvuk motoru