Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Stage 2 ECU Tune AUDI S3 8V TTS 8S 2,0 TSI DPP-2.0T-MQB-IS38-SP-STG2

APR Stage 2 ECU Tune AUDI S3 8V TTS 8S 2,0 TSI

Manufacturer:APR Chiptuning

Code:DPP-2.0T-MQB-IS38-SP-STG2

Počet kusů na autě:1Ks

Available from:19.09.2023

product AvailabilityIn stock more than 5 pcs

Price with VAT:1 086.40

Price without VAT:897.80

Doprava po ČR

Delivery Doprava po ČR from 6.40

DPD Slovakia

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Doprava na Slovensko

Delivery Doprava na Slovensko from 10.90

Doprava EU

Delivery Doprava EU from 31.60

APR představuje tuningový program pro motor 2,0 TSI 265-310hp, který se nachází v AUDI S3 a TTS, VW Golf 7 GTI Clubsport, VW Golf 7R, VW Passat, SEAT Leon Cupra, Škoda Superb 280hp a dalších.

APR úprava řídící jednotky je nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0 TSI. Tyto úpravy dramaticky zvýší jak výkon, tak i točivý moment motoru, čímž získáte mnohem rychlejší a zábavnější vůz. Zlepšení je možné skrze APR optimalizaci seriové řídící jednotky vozu tak, aby se využil plný potenciál motoru a v tomto případě i přidaných komponent. Úprava se nahrává do seriové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku, řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat.

Fáze APR úprav:

APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné v několiká fázích (stageích), které jsou navíc kalibrované pro různé druhy paliva a jak pro seriový motor, tak i jako zde pro motor s různými hardwarovými modifikacemi. APR Stage 2 úprava řídící jednotky vyžaduje minimálně dosazení Sportovní první díl výfuku / Downpipe pro nejslabší verzi úpravy. Pro silnější verze je třeba dosadit i APR Karbonové sportovní sáníAPR Vstup do turbodmychadla a APR Intercooler kit (potřebný pro nejsilnější variantu úpravy). Úprava je kalibrovaná i pro další menší díly jako je Catback výfuk, APR sportovní zapalovací moduly a další díly, které Vám případně rádi doporučíme.


APR Stage 2:

APR Stage 2 úprava řídící je další krok k dosažení vysokého výkonu. Tato úprava vyžaduje dosazení Sportovní první díl výfuku / Downpipe a je dostupná ve výkonech 372-387hp a 497-554Nm v závislosti na zvolené verzi APR Stage 2 úpravy a oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Nárust výkonu 82-104hp a 111-170Nm je dostupný ve středních a vyšších otáčkách. To jsou hodnoty, které auto udělají vyjímečně rychlé za všech okolností.

Úprava je nabízena ve třech verzích. S nižším, středně vysokým točivým momentem a s nejvyšším točivým momentem. Verze se středně vysokým a s nejvyšším točivým momentem může vyžadovat odolnější Autowerks spojkovou sadu pro manuální převodovku nebo u DSG převodovky APR TCU Upgrade pro zamezení prokluzu seriových spojek.

Dosazení APR Karbonového sání spolu s APR Vstupem do turbodmychadla je potřeba pro dasažení udávaných hodnot výkonu u verze s nižším a středně vysokým točivým momentem. APR Intercooler kit je zapotřebí pro dosažení výkonových hodnot u verze s nejvyšším točivým momentem. Pro carback výfuk nebo další jednoduché úpravy není nutné dále upravat řídící jednotku. Pro nejlepší výsledky APR doporučuje dosazení Sportovních zapalovacích svíček s odsazením elektrody 0,6mm +/- 0,05mm.

Výkonová křivka verze s nižším točivým momentem pro 95 oktanový benzín:

Výkonová křivka verze s nižším točivým momentem pro 98 oktanový benzín:

Výkonová křivka verze se středně vysokým točivým momentem pro 95 oktanový benzín:

Výkonová křivka verze se středně vysokým točivým momentem pro 98 oktanový benzín:

Výkonová křivka verze s vysokým točivým momentem (velký intercooler je vyžadován) pro 95 oktanový benzín:

Výkonová křivka verze s vysokým točivým momentem (velký intercooler je vyžadován) pro 98 oktanový benzín:

*maximální zvýšení výkonu je porovnáno na základě měření seriových hodnot APR a ne hodnot udávaných VW
*Měřeno na APR vlastním Dynapack Dynamometru na US 2016 VW Golf MK7 R DSG, za použití SAEJ1349 korekce a zprůměrování několika měření. Výsledky se můžou lišit podle klimatických podmínek, jiných druhů převodovek, kondice auta, teploty, kvality paliva, druhy výkonové brzdy a jejího nastavení a díky dalším vlivům.


Zrychlení APR Stage 1 vs serie:

Sprint na 1/4 míle:

Na blízké NHRA certifikované dragsterové dráze byl sériový VW Golf 7R schopný dosáhnout času 12,8s při cílové rychlosti 170km/h. S úpravou APR Stage 1 pro 98 oktanové palivo se čas podstatně snížil na 12s při cílové rychlosti 180km/h. Navíc s úpravou APR Stage 2 s dosazeným APR Karbonovým sáním a APR Cast Downpipe 1. dílem výfuku Golf prolomil hranici jedenácti sekund a dostal se na čas 11,7s s cílovou rychlostí 185km/h. To je o více jak jednu sekundu kratší čas s o 15km/h vyšší cílovou rychlostí. Golf R se tak transformoval v extrémně rychlý stroj a to vše jen díky pár jednoduchým modifikacím.

Testování akcelerace:

Testování na motorové brzdě je skvělý způsob, jak změřit navýšení výkonu v celém spektru otáček. Nicméně toto změření neříká to, jak se bude auto chovat v reálných podmínkách na silnici. APR inženýři proto za pomoci GPS akcelerometrů změřili přesný dopad zvýšení výkonu na jízdní dynamuku.

Výsledky byly ohromující. Jednoduchá úprava řídící jednotky u VW Golf 7 R DSG na APR Stage 1, udělala toto auto ve všech ohledech s velikým rozdílem rychlejší. Z 0-100km/h tak upravený Golf 7 R akceleroval za 4s a zrychlení z 50ti km/h na 210 km/h zvládl o 5,9s rychlejí! Testy akcelerace probíhaly až do rychlosti 225 km/h, které bylo s upraveným Golfem 7 R dosaženo o masivních 9,1s dříve než se seriovým vozem.

Námi naměřený výkon:


Pops and Bangs:

Chcete vylepšit zvuk výfuku tak, jako to mají nejnovější RS modely od AUDI? APR nyní nabízí možnost přidat i střílení do výfuku, tzv "Pops and Bangs" nebo "Exhaust Crackle", které se projeví při náhlém ubrání plynu, při přeřazení, při brzdění motorem a při volném vytáčení motoru. Tato volitelná vlastnost je nyní zdarma k APR Stage 2, IS38 a Stage 3+ úpravě. Oproti ostatním slabším tunerům má tato úprava své ochranné mechanismy. Projeví se pouze pokud je vozidlo ve Sportovním módu a v případě, že motor není dostatečně zahřátý nebo řídící jednotka vyhodnotí, že jsou pro toto nepříznivé podmínky, tak se tomuto také zamezí. APR tak posouvá své již tak jedny z nejbezpečnějších úprav pro koncernové motory ještě o veliký kus dále.


Doporučené další úpravy:

 


Podmínky při dalších úpravách:

V případě, že si od nás necháte upravit Řídící jednotku motoru na fázi APR Stage I a do budoucna budete plánovat dosazení dalších komponentů, pro které bude nutné upravit Řídící jednotku motoru na APR Stage II, pak budete mít při koupi APR Cast Downpipe prvního dílu výfuku od nás možnost upgradu Vaší APR Stage I na APR Stage II zdarma. V případě zakoupení jiného 1. dílu výfuku než APR Cast downpipe výfuku je cena za upgrade ze Stage I na Stage II 7758 Kč včetně DPH. Při zakoupení tohoto výfuku z jiného zdroje než od nás si účtujeme za přehrátí navíc ještě manipulační poplatek 2000 Kč.


Určení:

Všechny vozy platformy MQB s motorem 2,0 TSI 265 / 280 / 290 / 300 / 310hp (2013-6/2018)

AUDI S3
AUDI TTS
SEAT Leon Cupra 280 / 290 / 300 
Škoda Superb III
VW Golf VII R
VW Arteon
Volkswagen Passat B8


Napsali o této úpravě:

AUDI S3 APR Stage 2 na VAGMAG.cz včetně videa z testu


Světová špička mezi kalibračními experty:

Motor 2,0 TSI využívá moderní řídící jednotku Continental Simos 12 a 18 pro správnost chodu motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.

Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.

Jak se APR liší od ostatní konkurence:

Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami,  APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlími reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.


Další funkce APR Úprav:

Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.

 APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.

 APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.

Left foot braking dovoluje řidiči převzít maximum kontroly nad plynovým pedálem. Seriové nastavení automaticky odpojí plynový pedál v momentě, kdy se dotknete brzdy. Left foot braking (brzdění levou nohou) je technika převzatá z motorsportu a dovoluje řidiči převzít plnou kontrolu nad plynovým a brzdovým pedálem. To může být potřeba v případě, kdy s autem vyrazíte na závodní trať.
 Omezovač otáček převzatý z motorsportu dovolí motoru mít maximální výkon až do zásahu omezovače otáček, aniž by řídící jednotka omezila výkon cca 150ot před zásahem omezovače. Výsledkem je více výkonu až do červeného pole, díky čemuž získáte stejný pocit, jako u aut z divize AUDI Quattro GMBH jako jsou AUDI RS4, RS5 a R8.
 

Platba a provední úpravy

Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011


Homologace:

APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE


Přímé přeprogramování

APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.


Bezpečnost, záruka a vrácení peněz

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
 

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.

 
 

 
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00