Stage 2 set vaček pro S4 / RS4 AUDI 2,7 BiTurbo - LOBA Motorsport
- Audi
- S4 B5 (97-02)
- Motor
- Stage 2 set vaček pro S4 / RS4 AUDI 2,7 BiTurbo - LOBA Motorsport
Manufacturer:LOBA Motorsport
Code:SW10023
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:10.01.2013
product AvailabilityNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Price with VAT:2 576.20 €
Price without VAT:2 129.10 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
LOBA V6 sportovní vačkové hřídele s mechanickým ovládáním ventilů.
Kompletní set vačkových hřídelí, který přemění hydraulické ovládání ventilů přes hydroštely na čistě mechanický způsob, který je vhodnější pro vysokovýkonné a vysokootáčkové aplikace. Vzhledem k menší váze lifterů, které při vysokých otáčkách mají menší setrvačnou sílu, dochází k lepšímu kopírování vodítek ventilů profilu vačky. Díky tomu se ventili řádně dovírají i v otáčkách daleko přesahujících 7500ot/min.
Tyto sportovní vačkové hřídele 4ks jsou skvělý upgrade nejen pro seriový motor, kde dokáží zvednout výkon a točivý moment v celém spektru otáček, ale jejich hlavní doména je ve vysokovýkonných motorech s velkými turbodmychadly, kterým tyto vačky dopomáhají k dřívějšímu náběhu a vyššímu maximálnímu výkonu. Zde je možné vidět nárust až 50koní oproti seriovým vačkám.
Tyto vačkové hřídele jsou vyrobeny podle specifikací LOBA Motorsport jedním z hlavních dodavatelů originálních dílů pro AUDI. Navíc jsou vyrobeny metodou kování, oproti litým seriovým vačkám, což jim propůjčije vysokou kvalitu, pevnost a celkovou životnost.
Benefity při předělání na mechanické ovládání:
Vyztužení ovládání ventilů až do 9500ot/min
Nižší působení odstředivých sil ventilových rozvodů
Lepší kvalita reakce zdvyhu ventilů
Eliminace hydroštel, jako potencionální hrozby selhání motoru při velké zátěži
Dokonalejší ventilový management zlepší plnění a vyplachování válců -> vyšší výkon
Specifikace:
Sací vačky:
Doba otevření (0,1 mm) - 254
Doba otevření (1,0 mm) - 214
Zdvih - 9 mm
Výfukové vačky:
Doba otevření (0,1 mm) - 260
Doba otevření (1,0 mm) - 218
Zdvih - 10,8 mm
Maximální úhel - 110
Balení:
2x sací vačka
2x výfuková vačka
30x plné zdvihátka
30x vodítek
Tyto vačky budou odvádět skvělý výkon i bez doladění, ovšem hlavní přinos lze čekat až po doladění map v řídící jednotce na míru těmto vačkám. Zároveň se nejdná o nějaké extrémní vačky, tudíž nerozhodí klidný volnoběh motoru.
LOBA Motorsport GMBH
Německá firma, která se roku 2002 začala zabývat úpravami motorů 2,7 bi-turbo v tehdejší AUDI S4 a RS4. Postupem času začala její portfolio rozšiřovat i na další automobily a vyvýjet své vlastní produkty, které díky vysokému důrazu na kvalitu materiálů, zpracování a propracovanému designu, patří mezi to vůbec nejkvalitnější, co lze na dnešním trhu najít.