1. díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem / EC schválení / pro sériový catback výfuk
- 1. díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem / EC schválení / pro sériový catback výfuk
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXVW350
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:12.04.2019
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Choose variant
1. díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem / EC schválení / pro sériový catback výfuk - 2 501.70 €
- 1. díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoruCena: 586.10 €
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s Race katalyzátorem / pro sériový catback výfukCena: 933.90 €
- 1.odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s Race katalyzátoremCena: 941.30 €
- 1. díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem / pro sériový catback výfukCena: 1 265.10 €
- 1. díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem / EC schváleníCena: 2 478.60 €
- 1. díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem / EC schválení / pro sériový catback výfukCena: 2 501.70 €
Price with VAT:2 501.70 €
Price without VAT:2 067.50 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
1. díl výfuku Milltek Sport
1. díl výfuku vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý 1. díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením o průměru 76,20 mm, na kterém je osazen nerezový vlnovec a sportovní katalyzátor (popřípadě verze bez katalyzátoru). Tento díl má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR Stage II.
Druhy:
Milltek Sport nabízí několik variant 1. dílu výfuku pro SEAT Leon ST Cupra 300 2,0 TSI. Na výběr jsou varianty, které lze připojit k sériovému catback výfuku, nebo k Milltek Sport catback výfuku.
1) verze bez katalyzátoru "DeCat" s napojením na Milltek Sport catback výfuk
2) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s evropským schválením "EC" a napojením na sériový catback výfuk
3) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s evropským schválením "EC" a napojením na Milltek Sport catback výfuk
4) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" a napojením na sériový catback výfuk
5) odlitý díl s Race katalyzátorem a napojením na sériový catback výfuk
6) odlitý díl s Race katalyzátorem a napojením na Milltek Sport catback výfuk
Varianta:
Verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s evropským schválením "EC" a napojením na sériový catback výfuk
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
SEAT Leon ST Cupra 300 2,0 TSI 4x4 (2017->novější) Combi
Druh:
1. díl výfuku neboli downpipe. Díl, který se napojuje přímo na turbodmychadlo. Obsahuje vlnovec a katalyzátor (popřípadě sekci bez katalyzátoru) a na tento díl se pak napojuje zbytek výfuku, který se nazýva Cat back výfuk.
Vlastnosti:
Vyroben z kvalitní T304 nerezové oceli
Průměr vedení 76,20mm
Nízkotlaký systém pro maximální nárůst výkonu bez ztráty točivého momentu ve středních otáčkách
Až o 35% nižší hmotnost, která přispívá k lepším jízdním vlastnostem
Vyrobeno podle standardů řízení kvality ISO 9001
Navržen a vyroben ve Velké Británii
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.