1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXVW511
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:15.07.2020
product AvailabilityLast piece in stock
Choose variant
1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru - 657.30 €
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru / OEM catbackCena: 648.60 €
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoruCena: 657.30 €
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s Race katalyzátoremCena: 1 043.70 €
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s Race katalyzátorem / OEM catbackCena: 1 056.60 €
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s HJS sportovním katalyzátoremCena: 1 415.80 €
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s HJS sportovním katalyzátorem / OEM catbackCena: 1 428.80 €
Price with VAT:657.30 €
Price without VAT:543.20 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
1. odlitý díl výfuku Milltek Sport SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF
Odlitý 1. díl výfuku (Cast downpipe) je novinka u Millteku. Horní část je odlitá do přesného tvaru z vysokojakostní nerezové oceli a zakomponovává sportovní katalyzátor (případně verzi bez katalyzátoru). Zbylá část je vytvořena ohýbaným vedením o průměru 76,20 mm a obsahuje průchozí vedení nahrazující filtr pevných částic. Tento díl má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR Stage II.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant 1. dílu výfuku pro pro SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF.
1) Verze bez katalyzátoru "DeCat", s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro Milltek Sport catback výfuk
2) Verze bez katalyzátoru "DeCat", s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro sériový catback výfuk
3) 1. odlitý díl s Race katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro Milltek Sport catback výfuk
4) 1. odlitý díl s Race katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro sériový catback výfuk
5) 1. odlitý díl s HJS sportovním katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro Milltek Sport catback výfuk
6) 1. odlitý díl s HJS sportovním katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro sériový catback výfuk
Varianta:
Verze bez katalyzátoru "DeCat"
S napojením pro Milltek Sport catback výfuk
- pro ostatní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
SEAT Leon ST Cupra 300 4x4 2.0 TSI OPF / GPF (2019->)
- pasuje pouze na Combi
- pouze pro modely s filtrem pevných částic OPF / GPF
Vlastnosti:
Vyroben z kvalitní T304 nerezové oceli
Průměr vedení 76,20 mm
Nízkotlaký systém pro maximální nárůst výkonu bez ztráty točivého momentu ve středních otáčkách
Až o 35% nižší hmotnost, která přispívá k lepším jízdním vlastnostem
Vyrobeno podle standardů řízení kvality ISO 9001
Navržen a vyroben ve Velké Británii
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.