Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Stage 1 ECU Tune Porsche Cayman GT4 4.0 H6 982 DPP-40L-GT4-982

APR Stage 1 ECU Tune Porsche Cayman GT4 4.0 H6 982

  • APR Stage 1 ECU Tune Porsche Cayman GT4 4.0 H6 982

Manufacturer:APR Chiptuning

Code:DPP-40L-GT4-982

Počet kusů na autě:1Ks

Available from:10.08.2023

product AvailabilityIn stock more than 5 pcs

Price with VAT:3 174.40

Price without VAT:2 623.40

Doprava po ČR

Delivery Doprava po ČR from 6.40

DPD Slovakia

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Doprava na Slovensko

Delivery Doprava na Slovensko from 10.90

Doprava EU

Delivery Doprava EU from 31.60

APR představuje tuningový program pro Porsche 718 / 982 Cayman 4.0 GT4

APR pokročilá úprava řídící jednotky má největší přínos u zvýšení výkonu vozu a je tak nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 4,0L H6. Tato úprava plně využije výkonový potenciál tohoto motoru a výrazně tak zvedne jeho výkon, točivý moment, tak zlepší i reakce motoru. Úprava se nahrává do sériové řídící jednotky bez nutnosti dalších úprav.

APR fáze úprav:

APR chiptuning podporuje několik druhů paliva a je kompatibilní jak s plně sériovým vozem, tak s vozem osazeným dalšími hardwarovými díly jako jsou lepší sání nebo OPF back výfuk.

Porsche přepínání módů:

Každá úprava nabízí mnoho zlepšení nejen, co se týče maximálních hodnot výkonu. Využitím přepínání módů Normal, Sport a Sport Plus získáte různé úrovně výkonu při zachování unikátních charakteristik pro tyto módy. Režim Sport a Sport Plus vám zprostředkuje maximální výkon, zatímco režim Normal zprostředkuje pouze střední zvýšení výkonu oproti sériovému naladění, ovšem s velkým důrazem na komfort a spotřebu paliva. Vešker úpravy mají optimalizované hodnoty dávkování paliva, časování zapalování, nastavování vačkových hřídelí a dalších pro dosažení skvělého výkonu a točivého momentu za všech podmínek.

Vlastnosti:

Zvýšení výkonu na 459-488hp a 470-490Nm
Podpora paliv 95 oktan / 98-100 oktan / E85
Palivo E85 téměř dorovná výkon, jaký má 992 GT3! Je tak ideální na okruh!
Škrtící klapka plně pod kontrolou plynového pedálu nez nežádoucího omezování
Zvýšené max otáčky na 8300 RPM
Možnost vytočení motoru během stání na 6500 RPM
Plně ovládané klapky výfuku skrz tlačítko bez nežádoucího omezení
Lehké střílení do výfuku při tůrování motoru (Volitelná úprava)
Optimalizované chlazení motoru při max výkonu s dodatečnými bezpečnostními funkcemi
Optimalizované zobrazení výkonu a točivého momentu na palubní desce
K dosažení výkonu není vyžadován žádný další HW
Podpora lepšího sání/filtru a OPF Back výfuku
Perfektní ve spojení s APR úpravou PDK převodovky

Bezpečnost:

Vzhledem k tomu, že je zde mnoho majitelů, kteří často používají své Porsche na závodních okruzích, tak bezpečnost naladění stála na prvním místě při vývoji této kalibrace řídící jednotky. APR pořídilo svůj vlastní vůz Porsche Cayman GT4 4.0, který osadilo extrémně drahým diagnostickým zařízením, aby mohli sledovat veškeré hodnoty, které sériová elektronika nijak nepokrývá. Dosadily se senzory měřící tlaky, teploty, průtoky a další na několika důležitých místech motoru. Díky datům z těchto přidaných senzorů mohli APR inženýři nastavit naladění řídící jednotky v bezpečných mezích, které tyto senzory jasně ukázaly. Nad rámec sériových ochranných mechanismů, dokázalo APR přidat na základě takto získanných dat ještě další, které posouvají bezpečnost motoru na novou úroveň. Celkový tepelný management motoru byl optimalizován tak, aby maximálně snížil teploty v motorovém prostoru a teploty nasávaného vzduchu. Dále se implementovala ochranná funkce proti přehřátí motorového oleje, která se aktivuje, pokud by se teploty blížily nebezpečným hodnotám. Stejnou teplotní ochranu získaly i katalyzátory, kdy při přiblížení k mezním hodnotám teplot se automaticky deaktivuje funkce střílení do výfuku. Ta je jinak aktivní pouze ve Sport a Sport Plus módu. Další ochrana se stará o zamezení podtáčení motoru a vytáčení těžkých kvaltů z nízkých otáček, kde můžou vznikat LSPI, tojest detonace při nízkých otáčkách, při vysokém zatížení. Optimalizováno bylo také vstřikování paliva, které neslouží jen k dosažení maxima výkonu, ale také se stará o předejetí detonací, chlazení a propadů výkonu.


APR Stage 1:

APR Stage 1 úprava řídící jednotky motoru je první krok, který vede ke zvýšení výkonu. Tato na aplikaci jednoduchá úprava zvýší výkon na 459-488hp a 470-490Nm v závislosti na oktanové specifikaci paliva a zvolené mapě. Vůz může být osazen lepším sáním motoru a lepším výfukovým systémem.


Výkonové tabulky APR Stage 1:

Úprava Stage 1 pro 95 oktanový benzín:

Úprava Stage 1 pro 98 oktanový benzín:

Úprava Stage 1 pro palivo E85:


Shrnutí APR úprav:

* hodnoty zvýšení výkonu jsou založené na datech z měření u APR. Pro změření bylo použito vozidlo AUDI RS3 8V s DSG převodovkou a zkušebna výkonu Dyapack Dynamometer za použití SAEJ1349 korekce a za použití několika následných měření vozu. Výkon na klice je vypočítán z výkonu na kolech. Výsledek měření u koncových zákazníků se může lišit v závislosti na okolních klimatických podmínkách, druhu převodovky v autě, stavu auta, kvality paliva, druhu výkonové zkušebny a jejího nastavení a dalších proměnných, které můžou ovlivnit výsledný výkon.


Určení:

Porsche 982 Cayman 4.0L GT4


Světová špička mezi kalibračními experty:

4,0T H6 využívá moderní řídící jednotku MED17.x, která se stará o správné řízení motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.

Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentbně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.

Jak se APR liší od ostatní konkurence:

Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami,  APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.


Homologace:

APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE


Přímé přeprogramování

APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.


Bezpečnost, záruka a vrácení peněz

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky. 

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.


 
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00