Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning VW Golf 6 R 2,0 TFSI 195kW DPP-2.0T-PS

APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning VW Golf 6 R 2,0 TFSI 195kW

  • APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning VW Golf 6 R 2,0 TFSI 195kW

Manufacturer:APR Chiptuning

Code:DPP-2.0T-PS

Počet kusů na autě:1Ks

Available from:23.04.2016

product AvailabilityIn stock more than 5 pcs

Price with VAT:540.80

Price without VAT:446.90

Doprava po ČR

Delivery Doprava po ČR from 6.40

DPD Slovakia

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Doprava na Slovensko

Delivery Doprava na Slovensko from 10.90

Doprava EU

Delivery Doprava EU from 31.60

APR představuje tuningový program pro silnější motor 2,0 TFSI EA113 s větším turbodmychadlem K04, který se nabízel ve výkonech 169-206kW a nachází ve sportovnějších modelech jako jsou  AUDI S3 a TTS, VW Golf 5 GTI ED30, VW Golf 6 GTI ED35, VW Golf 6R, VW Scirocco R, SEAT Leon Cupra a Cupra R.

APR základní úprava řídící jednotky má největší přínos u zvýšení výkonu vozu a je tak nejefektivnější modifikací auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0 TFSI. Vzhledem k tomu, že tento motor se stal pro APR prioritou, tak pro něj nabízí nejširší škálu úprav. Od základní Stage 1 úpravy až pro pokročile úpravy, které jsou naladěné na míru dalším komponentům.

APR Stage 1 úprava je určená pro jinak naprosto sériové auto, bez žádných dalších modifikací. Nejsou vyžádovány žádné díly a čistě úpravou řídící jednotky dosáhnete velkého posunu ve výkonu, akceleraci, v pružném zrychlení a to vše s možností legálně projít emisní kontrolou.

K dispozici je i mírně pokročilejší úprava APR Stage 1+, která vyžaduje dosazení Sportovního sání nebo ještě lehce pokročilejší APR Stage 1+ HPFP, která vyžaduje jak Sportovní sání, tak i lepší vysokotlakou palivovou pumpu "HPFP" díky těmto dílům se dá docílit ještě vyššího výkonu s lepším průběhem, kdy motor začne zabírat dříve a potáhne i ve vyšších otáčkách. Zlepší se také reakce motoru a lehce se sníží spotřeba. To vše stále legálně projde emisní kontrolou na STK.  Pokud tedy nechcete plýtvat penězi za díly, jejichž přínos byste se standartními úpravami, které nabízí konkurence, nevyužili, tak je tento pokročilejší chiptuning na míru tomuto sání a pumpě ideální řešení. U všech verzí máme ještě speciální naladění s podporou pro odstranění vířivých klapek RFD. Všechny tyto verze jsou kompatibilní i s dalšími menšími úpravami jako je dosazení lepšího intercooleru, propustnějšího vedení od turbodmychadla k intercooleru nebo Catback výfuku. Pro tyto menší úpravy se nemusí znovu dolaďovat řídící jednotka. Úprava se nahrává do seriové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku. Řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat. 

Další funkce APR úprav:

APR úpravy řídící jednotky disponují funkcí přepínání map a jsou dostupné pro několik druhů benzínů (95 oktan // 98-100 oktan // 102 oktan ARAL Německo). Vy si tedy budete moci přepínat mezi naladěními na různá paliva a mezi naladěním se sériovým výkonem (ideální u vozů s pohonem předních kol v zimě na sněhu). Maximálně se dají nahrát až čtyři mapy, které Vám pak budou kdykoliv k dispozici.

Zabezpečení proti krádeži vozu:

APR úprava obsahuje možnost zabezpečit si vůz proti krádeži. Po aktivaci této funkce nebude případnému zloději, i v případě, když by měl klíč od vozu, reagovat plynový pedál. Pro odblokování vozu bude potřeba zadat bezpečnostní kód, na jehož zadání upozorní blikající kontrolka motoru.
Více si o těchto funkcích můžete přečíst níže.


APR Stage 1

APR Stage 1 úprava řídící jednotky je určena pro sériový vůz a nevyžaduje tak žádné další sportovní díly. Je dostupná ve výkonech 302-310hp a 402-421Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Výrazný nárust výkonu lze očekávat ve středních otáčkách.

Úprava pro 95 oktanový benzín:

Úprava pro 98 oktanový benzín:


APR Stage 1+ s podporou sportovního sání:

APR Stage 1+ úprava řídící jednotky vyžaduje navíc dosazení lepšího Sportovního sání a je dostupná ve výkonech 328-337hp a 402-419Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Výrazný nárust výkonu lze očekávat ve středních a vyšších otáčkách.

Úprava pro 95 oktanový benzín:

Úprava pro 98 oktanový benzín:


APR Stage 1+ HPFP  úprava s podporou pro Sportovní sání a HPFP

APR Stage 1+ HPFP úprava řídící jednotky vyžaduje navíc dosazení lepšího Sportovního sání spolu s lepší vysokotlakou palivovou pumpou HPFP. Tato úprava je dostupná ve výkonech 328-337hp a 436-457Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Výrazný nárust výkonu a hlavně točivého momentu lze očekávat ve středních a vyšších otáčkách.

Úprava pro 95 oktanový benzín:

Úprava pro 98 oktanový benzín:


Výkony námi upravených aut:


Doporučené úpravy k jednotlivým stageím:

Využijte nás unikátní APR konfigurátor úprav


Určení:

AUDI A1 Quattro
AUDI S3
AUDI TTS
VW Golf V GTI Edition 30
VW Golf V GTI Pirelli Edition
VW Golf VI GTI Edition 35
VW Golf VI R
VW Polo R WRC
VW Scirocco R
SEAT Leon Cupra
SEAT Leon Cupra R


Další funkce APR Úprav:

 Se zvýšením výkonu jde ruku v ruce i lepší akcelerace. Zlepší se tak vlastnost vozu předjíždět a celkově pružné zrychlení.
 

 APR úprava řídící jednotky samozřejmě odstraňuje i omezovač rychlosti, pokud nějaký takový ve voze je.
 

 APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.

Left foot braking dovoluje řidiči převzít maximum kontroly nad plynovým pedálem. Seriové nastavení automaticky odpojí plynový pedál v momentě, kdy se dotknete brzdy. Left food braking (brzdění levou nohou) je technika převzatá z motorsportu a dovoluje řidiči převzít plnou kontrolu nad plynovým a brzdovým pedálem. To může být potřeba v případě, kdy s autem vyrazíte na závodní trať.

 Zvýšení výkonu dovolí nově motoru hnát se do vyšších otáček. Omezovač maximálních otáček se tak posunul z 6800ot až na 7100ot a zvyraznil se zvuk motoru v omezovači.


APR EMCS programy a vlastnosti:

 APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System, přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu, nebo je lze ovládat skrze aplikaci v chytrém mobilním telefonu, kdy je potřeba přikoupit APR Bluetooth dongle pro propojení mobilního telefonu / tabletu s autem..

Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware.
 

Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR. Vhodná funkce v zimě na sněhu.

APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva

APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro nepovolané osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost

Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.
 

Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.

Anti-Theft: Ochrana proti krádeži. Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér nebo plynový pedál, a to i když zloděj použije originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo skrze páčku tempomatu nebo skrze aplikaci ve Vašem mobilním telefonu.

Manuál pro ovládání pokročilých EMCS funkcí k nahlédnutí zde: APR EMCS Manuál


APR Mobile:

APR Mobile je jednoduchá a výkonná mobilní aplikace, která posouvá tuningové úpravy zase u kus dále.

 

APR Mobile aplikace se instaluje na mobilní chytré telefony, tablety a další zařízení, které má možnost bezdrátového připojení k Řídící jednotce motoru. Jakmile jste připojení, můžete snadno měnit nastavení a funkce APR EMCS. Můžete si měnit nahrané programy, zobrazit chybové hlášky a mazat je, nalogovat data z Řídící jednotky v reálném čase a s vysokou datovou propustností. To jsou vše možnosti, které nenajdete nikde jinde na trhu než u APR. Aplikace slouží také k dostávání nejnovějších zpráv od APR, k vyhledání nejbližšího dealera APR a k prohlížení historie logování motoru.


Proč zvolit APR:

Často se lidé rozhodují jestli zvolit dražší řešení od APR nebo zdali si nechat naladit individuálně chip na míru vozu nebo zvolit nějaké levné řešení a doufat, že to bude také dobré. Velmi důležité je, zdali má úpravce dostatek dat, na základě kterých může úpravu vyvinout. Lidé si často představují ladění jako takový ekvalizér na rádiu, kde posouvají s hodnotami nahoru a dolů, nicméně toto je velmi milná představa a ladění motoru je velmi komplexní a zdlouhavý proces.

Jak na to jde automobilka:
Automobilka odlaďuje své motory tak, že je osadí mnoha dodatečnými čidly, které monitorují veškeré veličiny jako jsou tlak turbodmychadla, různé tlaky a podtlaky ve vedení vzduchu a ve výfuku, monitorují se teploty a mnoho dalšího. Tato pokročilá diagnostika je velmi drahá a do sérivové podoby se již kvůli nákladům nedostane. S těmito čidly následně vůz testuje a naladění se neustále dolaďuje na základě takto získaných dat. Vy tak můžete vidět testovací exempláře v alpských průsmycích, v tropických oblastech, v arktických oblastech a prostě všude, kde se budou auta prodávat. Tento vývoj může trvat třeba i rok a výsledkem toho je nasbírání obrovského množství dat, na základě kterých se vytvoří bezpečné a stabilní naladění motoru, které se dokáže přizpůsobit všem těmto podmínkám skrze omezené možnosti čidel, které na motoru v jeho sériové podobě zůstali. 

Jak to chodí ve vrcholném motorsportu:
V podobném měřítku se ladí motory i ve vrcholném motorsportu jako jsou Formule 1, Le Mans, WRC, GT3, DTM a mnoho dalších závodních sériích. Motor je vždy osazen extrémně drahou diagnostickou technikou, která skrz mnoho čidel kontroluje v reálném čase správný chod motoru v prostředí, kde bude vůz nasazen a na základě toho se ladí, dolaďuje a testuje, aby byly vozy výkonné a hlavně spolehlivé. Rozdíl je v tom, že zde je vůz naladěn tak, aby měl pro danné podmínky vždy maximální výkon a když se podmínky změní, tak týmy většinou změní i naladění pro nové klimatické podmínky. Vozy Formule 1 mají tuto diagnostiku na sobě neustále a ta posílá data online do boxů, kde se tato data neustále vyhodnocují.

Jak ladí APR:
V prvé řadě je třeba říct, že chiptuning a úpravy motorů se rychle vyvijejí a APR jako jedna z velmi mála společností v roce 2016 komplěně nově vyvinula naladění pro tyto motory. Vy si tak můžete být jisti, že získáte nejnovější úpravu, postavenou na základě nejnovějších poznatků v oblasti tuningu a více jak 15ti letých zkušeností APR s laděním těchto motorů. APR při ladění, stejně jako automobilky nebo vrcholné motorsportové společnosti, osadilo motor dodatečnými čidly MOTEC Dash, kterými se měřily teploty, tlaky a průtoky vzduchu v sání, ve vedení vzduchu mezi turbem a intercoolerem, mezi intercoolerem a škrtící klapkou, mezi škrtící klapkou a hlavou válců. Teploty a tlaky se měřily také ve výfuku ve svodech před turbem, za turbodmychadlem a za katalyzátorem. Cílem těchto měření bylo vejít se do bezpečných mezí, aby se třeba příliš teplé výfukové spaliny a velké zpětné tlaky nepostaraly o předčasnou destrukci turbodmychadla nebo jiných komponent nebo aby se naopak nedosáhlo nižšího výkonu, než jaký by v rámci bezpečnosti mohl být. S touto diagnostickou technikou se začalo ladit na brzdě (APR vlastní 4 motorové brzdy), po kterých následovalo testování a dolaďování v běžném provozu, na závodní dráze, ať již okruhové nebo sprintařské a to vše v různých klimatických podmínkách. Díky obrovskému sběru dat bylo možné naladit řídící jednotku tak, že se vždy přizpůsobí na základě dat ze sériových čidel na motoru okolním podmínkám a vždy se tak dosáhne aktuálního maxima bezpečného výkonu. Jedná se o takové "individuální naladění", které se vždy přizpůsobí aktuálním podmínkám. APR je jediná společnost na světě, která tyto pokročilé technologie využívá k vývoji úprav pro vozy VW AUDI SEAT Škoda a Porsche. Tento vývoj u APR trvá běžně půl roku, po kterém se úprava zpřístupní APR dealerům po celém světě, kteří mají možnost jí otestovat na svých vozech v různých podmínkách jako jsou nížiny, vysoké nadmořské výšky, sucha, vlhka, parna či zimní podmínky. Po ověření, že je úprava stabilní a výkonná, tak může jít do prodeje. Pro Vás to znamená, že za všech okolností budete mít maximální bezpečný výkon. Na těchto videích se můžete přesvědčit, jak takové ladění vypadá. Od osazení motoru různými čídly, přes testování a sběr dat za jízdy až po výrobní možnosti APR.



Jak je to s ostatními úpravci:
Jak jsme již napsali, APR je jediná firma na světě, která využívá toto pokročilé zařízení k vývoji svých úprav. Ostatní firmy nemají přístup k těmto datům a nemají tak informace o tom, co se v motoru pořádně děje. Na základě těchto neůplných dat, kdy se ladí jen podle originálních čidel na motoru, které nemají takovou přesnost, obnovovací frekvenci a kdy datová sběrnice motorové elektriky nemá takovou datovou propustnost, se nedá přesně upravit řídící jednotka a možnosti výsledného naladění tedy mohou být nepřesné. Výsledkem může být nižší výkon nebo naopak vyšší, než jaký motor snese a tím pádem se sníží životnost některých komponent. Může se dosáhnout horšího průběhu výkonu a dalších neduhů. Dalším problémem je nedostatek testování. Rychloobrátkové firmy často nabízejí úpravy od "tříkolky až po kombajn", mají obsáhlé všechny osobní nebo i nákladní vozy. Pro tyto firmy je priorita rychle chrlit kvanta úprav pro různé vozy, aby se rychle vydělávalo. Tím pádem se zde úpravy netestují nebo se jejich vývoj (často stačí půl den) extrémně zrychluje. Další problém je, že tyto firmy mají svoji úpravu vyvinutou na začátku produkce těchto motorů, tojest v roce 2005-2006 a vy tak dostanete v oblasti chiptuningu prehistorické naladění. Je to jako byste si dnes za podobnou cenu místo OLED Televize zakoupili CRT obrazovku. Výsledkem je tedy pouze neúplné, neaktuální nebo nekvalitní naladění a obecně doporučujeme firmám, které mají úpravu na vše, se obloukem vyhnout. Věci jako "Certifikovaný chiptuning", "autoriziovaný chiptuning" a podobné další berličky slouží jen k zakrytí nedostatečné kvality a nalákání zákazníků, kteří v tomto oboru nemají přehled.

Mýtus o ladění na míru:
Často se milně vyzdvihují možnosti ladění na míru, že každý motor je jiný a je proto potřeba každý motor naladit zvlášť. Jedná se o velký omyl, jelikož motory musí být v rámci tolerancí stejné. Pokud jsou některé hodnoty mimo tolerance (dávkování vstřkovačů, funkce turbodmychadla atd), tak by se měl motor opravit a dát znovu do správného funkčního stavu a až pak ladit. Pokud se ladí motor, který není v pořádku, tak se jen urychlí jeho selhání. Další bariéra je stejně jako o odstavec výše, že menší úpravci nemají kvalitní diagnostické zařízení a nedokáží motor naladit dle relevantních dat. Navíc se často ladí jen půl den nebo den, kdy úpravce nemá šanci otestovat, co se s motorem bude dít po načtení adaptačních dat, při jiných klimatických podmínkách, v jiné nadmořské výšce a po nějakém nájezdu, kdy se kondice motoru může znovu změnit. To vše vede k úpravě, která nemusí spolehlivě fungovat. Další věcí je, že tito úpravci, kteří nemají technologické možnosti ani možnosti testovat, tak nastavují úpravy takzvaně "natvrdo", to znamená, že motor se řídí neustále stejně bez ohledu na klimatické podmínky. Výsledkem je nižší výkon v podmínkách, které by umožnily mít výkon vyšší nebo naopak vyšší výkon, než jaký by byl za daných podmínek zdravý pro motor. O tom, že u většiny úpravců je "ladění na míru" čistě podvod na zákazníky a také používají jedno naladění už x let, protože jim to prostě "tak nějak funguje", se asi nemusíme zmiňovat. To je jako by neustále znovu a znovu vynalézali kolo a většina zákazníků tak dostane naprosto identické naladění jako zákazníci před deseti a více lety.


Platba a provední úpravy:

Lze objednat přes eshop, kdy následně budete kontaktováni ohledně sjednání termínu úpravy. Úprava bude provedena v prostorách naší provozovny na adrese Českobrodská 179, Běchovice, Praha 9, 19011


Homologace:

APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE


Ceny a podmínky při dalších úpravách:

V případě, že si od nás necháte upravit Řídící jednotku motoru na fázi APR Stage 1 a do budoucna budete plánovat dosazení dalších komponentů, pro které bude nutné upravit Řídící jednotku motoru na APR Stage 1+ / 1+ HPFP / 2 / 2+, pak budete mít v případě zakoupení dílů od nás možnost upgradu Vaší APR Stage 1 na APR Stage 1+/1+ HPFP zdarma. Při zakoupení dílů z jiného zdroje je poplatek 2000 Kč. Při zakoupení nového APR Cast downpipe výfuku u nás bude upgrade na APR Stage 2+ také zdarma. V případě zakoupení 1. dílu výfuku od jiného výrobce je cena za upgrade ze Stage 1 & 1+ na Stage 2+ 5895 Kč včetně DPH. Již se tak neplatí plná částka za nové naladění. Při zakoupení tohoto výfuku z jiného zdroje než od nás si účtujeme za přehrátí navíc ještě manipulační poplatek 1000 Kč.


Přímé přeprogramování

APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.


Bezpečnost, záruka a vrácení peněz

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
 

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.


 
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00