APR Stage 3 Garrett Powermax GT2563r ECU upgrade for VW T-Roc R / Tiguan R 2,0 TSI Gen4 221 / 235kW - Upgrade from Stage 1 to 3
- APR Stage 3 Garrett Powermax GT2563r ECU upgrade for VW T-Roc R / Tiguan R 2,0 TSI Gen4 221 / 235kW - Upgrade from Stage 1 to 3
Manufacturer:APR Chiptuning
Code:DPP-20T-EA888-4-LK3-Stg3-Upg
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:07.11.2024
product AvailabilityIn stock more than 5 pcs
Choose variant
APR Stage 3 Garrett Powermax GT2563r ECU upgrade for VW T-Roc R / Tiguan R 2,0 TSI Gen4 221 / 235kW - Upgrade from Stage 1 to 3 - 587.80 €
Price with VAT:587.80 €
Price without VAT:485.80 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
APR Stage 3 Chiptuning pro VW Golf 8 R a GTI Clubsport
APR Stage 3 pokročilá úprava řídící jednotky přináší nejvyšší zvýšení výkonu vozu, které stále zachovává vysokou spolehlivost a originální emise vozu. S možností homologace se jedná o nejvyšší možnou legální úpravu v České republice pro motor 2,0 TSI Gen4. Tato úprava plně využije výkonový potenciál přidaných dílů a posune zrychlení a jízdní vlastnosti na úplně novou úroveň. Úprava řídící jednotky motoru se nahrává do sériové řídící jednotky. Vyžadované mechanické díly nejsou součástí této úpravy a je potřeba je objednat zvlášť.
APR úprava:
APR Stage 3 úprava již vyžaduje potřebné díly k tomu, aby se dosáhlo vyšších hodnot výkonu. Zde jsou potřeba Garrett Powermax GT2563S turbodmychadlo, Intercooler kit a sportovní sání. Jakmile máte tyto díly nainstalované na svém autě a upravíte si řídící jednotku motoru, pak můžete očekávat nekončný příliv zrychlení a radosti z vozu. V případě, že zvolíte veškeré díly (sání a intercooler) od APR, pak můžeme za příplatek zařídit zápis úpravy do TP, aby byla úprava legální. Pokud máte zájem o další úpravy, pak můžeme doporučit APR Silnější zapalovací moduly nebo třeba Milltek Sport Catback výfuk
Uvedená cena úpravy platí pro auta, která od nás již mají úpravu APR Stage 1 & 2 úpravu řídící jednotky a přechází se na vyšší Stage 3. V případě, že auto od nás ještě nebylo upraveno, pak vyberte z Variant produktů správnou verzi.
Vylepšení jízdních vlastností:
APR dokázalo snížit prodlevu turbodmychadla při znovu sešlápnutí plynového pedálu tím, že turbodmychadla neustále udržují mírný přetlak v tlakovém vedení. Další skvělou úpravou je úprava nastavení plynového pedálu, který bude mít po úpravě lieární, a tím přispěje k přesnému dávkování výkonu. Dale se aktivovala funkce "Left foot braking" (přibržďování levou nohou při sešlápnutém plynovém pedálu - u sériového auta se plynový pedál při současném sešlápnutí brzdy deaktivovává) a "brake boosting", které dále zlepšují možnosti a požitek z řízení. Omezovač rychlosti byl samozřejmě také deaktivován. Úprava je optimalizovaná pro použití větších kol, aby asistenty nezasahovaly do řízení motoru a nesnižovaly točivý moment po instalaci aftermarket větších kol.
Vlastnosti úpravy:
- Zvýšení výkonu na 478-506 hp a 514-584 Nm
- Maximální navýšení výkonu v průběhu otáček +127-193hp a 130-197 Nm
- Podpora paliv 95-100octan + možnost E85
- Odstraněný omezovač rychlosti
- Přepracovaný performance monitor, aby ukazoval nové reálné hodnoty tlaku turba a výkonu
- Upravený chod plynového pedálu pro lineární záběr
- ECO mód se sníženým výkonem pro jízdy na spotřebu
- Optimalizovaný launch control pro lepší starty
- Posunut limit otáček pro vytáčení motoru na Neutrál
- Umožněn Left Foot Braking pro maximální kontrolu nad autem
- Optimalizované chlazení motoru s přidanými bezpečnostními prvky pro maximální bezpečnost
- Přiadné ochrany proti detonacím v nižkých otáčkách při roztahování těžkých kvaltů
- Přidané ochrany proti přetočení turbodmychadla
- Není vyžadována úprava DSG převodovky pro získání plného výkonu
- Úpravy DSG dostupné samostatně pro další vylepšení zrychlení, podtáčení atd
- Varianta se sníženým točivým momentem pro vozy s manuální převodovkou
- Tato úprava vyžaduje instalaci dalších komponent pro svůj správný chod viz popis
- Úprava se nahrává přes OBD zásuvku
- Možnost kdykoliv úpravu vrátit do továrního nastavení a následně zpět na APR úpravu kvůli servisním prohlídkám
Výkonové tabulky APR Stage 3:
Úprava Stage 3 High Boost pro 98 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 High Boost pro 95 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 High Boost pro palivo E85:
Úprava Stage 3 Low Boost pro 98 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 Low Boost pro 95 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 Low Boost pro palivo E85:
Shrnutí úpravy:
Určení:
VW Golf 8 GTI Clubsport
VW Golf 8 R
Světová špička mezi kalibračními experty:
Motor 2,0 TSI Gen4 využívá moderní řídící jednotku Simos 19, která se stará o správné řízení motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentbně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Platba a provední úpravy
Po objednání termínu přistavíte vůz k úpravě. Jakmile bude úprava hotova, tak po zkušební jízdě budete mít možnost zaplatit hotově nebo okamžitým převodem. Po objednání přes eshop budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena na adrese naší provozovny Českobrodská 179, Praha 9 - Běchovice, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
APR Stage 3 Chiptuning pro VW T-Roc R & Tiguan R 2,0 TSI Gen4 2021+ 221 kW & 235 kW
APR Stage 3 pokročilá úprava řídící jednotky přináší nejvyšší zvýšení výkonu vozu, které stále zachovává vysokou spolehlivost a originální emise vozu. S možností homologace se jedná o nejvyšší možnou legální úpravu v České republice pro motor 2,0 TSI Gen4. Tato úprava plně využije výkonový potenciál přidaných dílů a posune zrychlení a jízdní vlastnosti na úplně novou úroveň. Úprava řídící jednotky motoru se nahrává do sériové řídící jednotky. Vyžadované mechanické díly nejsou součástí této úpravy a je potřeba je objednat zvlášť.
APR úprava:
APR Stage 3 úprava již vyžaduje potřebné díly k tomu, aby se dosáhlo vyšších hodnot výkonu. Zde jsou potřeba Garrett Powermax GT2563r turbodmychadlo, Intercooler kit a sportovní sání. Jakmile máte tyto díly nainstalované na svém autě a upravíte si řídící jednotku motoru, pak můžete očekávat nekončný příliv zrychlení a radosti z vozu. V případě, že zvolíte veškeré díly (sání a intercooler) od APR, pak můžeme za příplatek zařídit zápis úpravy do TP, aby byla úprava legální. Pokud máte zájem o další úpravy, pak můžeme doporučit APR Silnější zapalovací moduly nebo třeba Milltek Sport Catback výfuk
Uvedená cena úpravy platí pro auta, která od nás ještě nebyla upravena. V případě, že již v autě máte APR Stage 1 & 2 úpravu řídící jednotky, pak je pro Vás upgrade na Stage 3 za zvýhodněnou cenu viz Varianty produktu.
Vylepšení jízdních vlastností:
APR dokázalo snížit prodlevu turbodmychadla při znovu sešlápnutí plynového pedálu tím, že turbodmychadla neustále udržují mírný přetlak v tlakovém vedení. Další skvělou úpravou je úprava nastavení plynového pedálu, který bude mít po úpravě lieární, a tím přispěje k přesnému dávkování výkonu. Dale se aktivovala funkce "Left foot braking" (přibržďování levou nohou při sešlápnutém plynovém pedálu - u sériového auta se plynový pedál při současném sešlápnutí brzdy deaktivovává) a "brake boosting", které dále zlepšují možnosti a požitek z řízení. Omezovač rychlosti byl samozřejmě také deaktivován. Úprava je optimalizovaná pro použití větších kol, aby asistenty nezasahovaly do řízení motoru a nesnižovaly točivý moment po instalaci aftermarket větších kol.
Vlastnosti úpravy:
- Zvýšení výkonu na 478-506 hp a 514-584 Nm
- Maximální navýšení výkonu v průběhu otáček +127-193hp a 130-197 Nm
- Podpora paliv 95-100octan + možnost E85
- Odstraněný omezovač rychlosti
- Přepracovaný performance monitor, aby ukazoval nové reálné hodnoty tlaku turba a výkonu
- Upravený chod plynového pedálu pro lineární záběr
- ECO mód se sníženým výkonem pro jízdy na spotřebu
- Optimalizovaný launch control pro lepší starty
- Posunut limit otáček pro vytáčení motoru na Neutrál
- Umožněn Left Foot Braking pro maximální kontrolu nad autem
- Optimalizované chlazení motoru s přidanými bezpečnostními prvky pro maximální bezpečnost
- Přiadné ochrany proti detonacím v nižkých otáčkách při roztahování těžkých kvaltů
- Přidané ochrany proti přetočení turbodmychadla
- Není vyžadována úprava DSG převodovky pro získání plného výkonu
- Úpravy DSG dostupné samostatně pro další vylepšení zrychlení, podtáčení atd
- Varianta se sníženým točivým momentem pro vozy s manuální převodovkou
- Tato úprava vyžaduje instalaci dalších komponent pro svůj správný chod viz popis
- Úprava se nahrává přes OBD zásuvku
- Možnost kdykoliv úpravu vrátit do továrního nastavení a následně zpět na APR úpravu kvůli servisním prohlídkám
Výkonové tabulky APR Stage 3:
Úprava Stage 3 High Boost pro 98 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 High Boost pro 95 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 High Boost pro palivo E85:
Úprava Stage 3 Low Boost pro 98 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 Low Boost pro 95 oktanový benzín:
Úprava Stage 3 Low Boost pro palivo E85:
Shrnutí úpravy:
Určení:
VW T-Roc R 2,0 TSI 221 kW od 2021
Světová špička mezi kalibračními experty:
Motor 2,0 TSI Gen4 využívá moderní řídící jednotku Simos 19, která se stará o správné řízení motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentbně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Platba a provední úpravy
Po objednání termínu přistavíte vůz k úpravě. Jakmile bude úprava hotova, tak po zkušební jízdě budete mít možnost zaplatit hotově nebo okamžitým převodem. Po objednání přes eshop budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena na adrese naší provozovny Českobrodská 179, Praha 9 - Běchovice, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE