Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté černé koncovky
- Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté černé koncovky
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXAU430
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:15.10.2019
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Choose variant
Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté černé koncovky - 1 123.10 €
- Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté černé koncovkyCena: 1 123.10 €
- Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté leštěné koncovkyCena: 1 123.10 €
- Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - s rezonátorem / kulaté černé koncovkyCena: 1 236.90 €
- Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - s rezonátorem / kulaté leštěné koncovkyCena: 1 236.90 €
- Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté titanové koncovkyCena: 1 315.80 €
- Catback výfuk RACE Audi TT 8N quattro 1.8T Milltek Sport - s rezonátorem / kulaté titanové koncovkyCena: 1 436.00 €
Price with VAT:1 123.10 €
Price without VAT:928.20 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Catback výfuk
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Zvětšený průměr potrubí na 76,20mm. Obsahuje podle verze díl s rezonátorem (tišší) nebo bez rezonátoru (hlasitější verze), vedení kolem zadní nápravy s tlumičem výfuku za zadní nápravou. Zakončuje ho dvojitá koncovka výfuku Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sportu a úpravou řídící jednotky od APR.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro Audi TT 8N quattro 1.8T 180 / 225 PS Coupé a Roadster. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je nejhlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem a ta navíc obsahuje dva absorbční tlumiče. Díky tomu je tato verze velmi tichá, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku.
1) Varianta bez rezonátoru s kulatými leštěnými koncovkami GT100
2) Varianta bez rezonátoru s kulatými titanovými koncovkami GT100
3) Varianta bez rezonátoru s kulatými černými koncovkami GT100
4) Varianta s rezonátorem a kulatými leštěnými koncovkami GT100
5) Varianta s rezonátorem a kulatými titanovými koncovkami GT100
6) Varianta s rezonátorem a kulatými černými koncovkami GT100
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
Černé kulaté koncovky GT100 (průměr koncovek 100mm)
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Audi TT (8N) quattro 1.8T 180 / 225 PS
- pasuje na verzi Coupé i Roadster
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76,20mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 2)
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.