Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - bez rezonátoru
- Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - bez rezonátoru
Manufacturer:Supersprint
Code:SS-917213-776533-917237-917207
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:05.09.2016
product AvailabilityNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Choose variant
Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - bez rezonátoru - 5 667.70 €
Price with VAT:5 667.70 €
Price without VAT:4 684.00 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Catback výfuk:
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje středový díl, podle verze s rezonátorem nebo bez, rozdvojení u zadní nápravy a zadní tlumiče s klapkami pro ovládání hlasitostí a zpětných tlaků, které zakončují dvojité kulaté koncovky. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Supersprint a úpravou řídící jednotky od APR
Varianty:
Supersprint nabízí dvě varianty, které se liší počtem tlumičů výfuku. Ty ovlivňují výsledný zvuk a hlasitost.
- Bez rezonátoru - nejhlasitější
- S rezonátorem - tišší
Varianta:
Bez rezonátoru
Určení:
Škoda Superb 3 2,0 TSI 4x4 280hp - sedan i combi
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76mm (1,5mm tlouštka stěny)
Koncové tlumiče obsahují klapky pro regulaci hlasitosti a zpětných tlaků.
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Dvojité kulaté koncovky, které podtrhují design vozu
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR)
Zvýrazňuje zvuk motoru