Catback výfuk s klapkou VW Golf 6R 2,0 TFSI 195kW Supersprint - bez rezonátoru
- Catback výfuk s klapkou VW Golf 6R 2,0 TFSI 195kW Supersprint - bez rezonátoru
Manufacturer:Supersprint
Code:SS-766313-327826
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:05.04.2016
product AvailabilityNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Choose variant
Catback výfuk s klapkou VW Golf 6R 2,0 TFSI 195kW Supersprint - bez rezonátoru - 2 699.40 €
Price with VAT:2 699.40 €
Price without VAT:2 230.90 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Catback výfuk:
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje středový díl, vedení kolem zadní nápravy a zadní tlumič s by-pass ventilem a koncovkami. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Supersprint a úpravou řídící jednotky od APR
Varianty:
Supersprint nabízí dvě varianty, které se liší počtem tlumičů výfuku. Ty ovlivňují výsledný zvuk a hlasitost.
- Bez rezonátoru - nejhlasitější
- S rezonátorem - tišší
Varianta:
Bez rezonátoru
Určení:
VW Golf 6R
Klapka:
Instalovaná klapka ovládá hlasitost a zpětné tlaky ve výfuku. V praxi je tak možné jet klidnou jízdou s tíšším výfukem a při razantní akceleraci, kdy se klapka otevře, si užít i hlasitější podání zvuku.
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
100mm kulaté koncovky
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru