CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3082r
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3082r
Manufacturer:CTS Turbo
Code:CTS18TBT-GT3082R
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:24.01.2012
product AvailabilityWe will deliver to you within 30 days
Choose variant
CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3082r - 3 437.20 €
- CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEATCena: 3 113.40 €
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT2860RSCena: 3 348.20 €
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT2871rCena: 3 437.20 €
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3071rCena: 3 437.20 €
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3076rCena: 3 437.20 €
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3082rCena: 3 437.20 €
- CTS 1.8T Big turbokit - Garrett GT3582rCena: 3 437.20 €
Price with VAT:3 437.20 €
Price without VAT:2 840.70 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Turbokit CTS Turbo
Kompletní turbokit CTS Turbo pro zvýšení výkonu motoru 1,8T s turbodmychadlem Garrett GT3082r 63ar T3. Jedná se o turbokit s turbodmychadlem s kuličkovými ložisky schopný vyprodukovat výkon až 450koní. Díky kuličkovým ložiskům má turbodmychadlo lepší charakteristiku, v podobě lepšího náběhu turbodmychadla, lepších reakcích a neuvadání ve vyšších otáčkách, než turbodmychadla s kluznými ložisky. Díky chlazení vodou je i více odolné vůči zátěži.
Turbokit obsahuje vše potřebné pro jednoduchou instalaci. Vše padne jak má, nemusí se nic upravovat ani přeďělávat, dokonce i výfuk. Pokud máte kompletní výfuk od turbodmychadla, pak ho nemusíte měnit. V místě, kde se napojoval na turbodmychadlo se bude napojovat na downpipe, která je obsažena v turbokitu.
Turbokit obsahuje:
Turbodmychadlo Garrett GT3082R s kuličkovými ložisky. Chlazené vodou.
CTS výfukové svody
CTS výfukový svod pro napojení na seriový výfuk
CTS 3" saní k turbodmychadlu
CTS pancéřované hadice pro přívod a odvod oleje a vody.
Precision 39mm externí westegate
Těsnění, šrouby, matky, sponky, termoizolační páska
Výkonový potenciál turbodmychadel:
Precision T3/T4E 50Trim 63ar T3.........270-340koní
Garrett GT2860RS................................270-340koní
Garrett GT2871r....................................330-370koní
Garrett GT3071r....................................360-430koní
Garrett GT3076r....................................400-460koní
Garrett GT3082r...................................440-500koní
Garrett GT3582r...................................470-550koní
Výkon závisi na požadovaném tlaku turbodmychadla. V případě zvýšení objemu motoru je výkon vyšší.
Upozornění!!!
Pro tento turbokit už je potřeba vyměnit některé motorové díly, za díly dimenzované pro takovéto výkony.
300koní je hraniční výkon pro seriové ojnice. V případě očekávanému výkonu do 390koní lze vyměnit pouze ojnice a nechat seriové písty. Pro metu nad 400koní už je potřeba vyměnit i písty, které větší výkon nesnesou. Nad 330koní je lepší pro bezpečnost vyměnit i seriové výfukové ventily za ocelové, při náročnějších aplikacích za inconelové. Seriové ventily mají tendenci se při těchto výkonech rozpadnout a spadnout do válců, kde způsobí destrukci motoru.
Při použití větších vstřikovačů (550ccm+) je potřeba dát výkonější palivovou pumpu.