Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - s HJS katalyzátorem / s rezonátorem / leštěné koncovky
- Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - s HJS katalyzátorem / s rezonátorem / leštěné koncovky
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXVW290
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:12.03.2019
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Choose variant
Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - s HJS katalyzátorem / s rezonátorem / leštěné koncovky - 2 234.50 €
- Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - bez katalyzátoru / s rezonátorem / leštěné koncovkyCena: 1 517.30 €
- Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - bez katalyzátoru / s rezonátorem / černé koncovkyCena: 1 661.00 €
- Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - Race katalyzátor / s rezonátorem / leštěné koncovkyCena: 1 870.00 €
- Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - Race katalyzátor / s rezonátorem / černé koncovkyCena: 2 013.80 €
- Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - s HJS katalyzátorem / s rezonátorem / leštěné koncovkyCena: 2 234.50 €
- Turboback výfuk VW Jetta mk6 2.0 TSI Milltek Sport - s HJS katalyzátorem / s rezonátorem / černé koncovkyCena: 2 378.20 €
Price with VAT:2 234.50 €
Price without VAT:1 846.70 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Turboback Výfuk
Kvalitní celonerezový turboback výfuk o průměru 76,20mm od firmy Milltek Sport. Jak již název napovídá, napojuje se již na turbodmychadlo a obsahuje díl bez katalyzátoru nebo s katalyzátorem (dle verze), středový díl s rezonátorem, vedení kolem zadní nápravy a zakončují ho dvě kulaté koncovky. Díky svému nízkotlakému designu lze očekávat nárůst výkonu a točivého momentu v celém spektru otáček, zlepšení zvukové kulisy bez nežádoucího dunění a mírné snížení hmotnosti oproti seriovému výfuku. Největší nárust výkonu lze čekat ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR.
Druhy:
Milltek Sport nabízí několik variant Turboback výfuků pro VW Jetta mk6 2.0 TSI. Základní rozdělení je podle provedení katalyzátorů a taktéž podle provedení koncovek výfuku.
Všechny verze jsou se středovým rezonátorem. Díky tomu je výfuk tišší, což je vhodné při častém cestování na delších cestách.
1) Varianta bez katalyzátoru, se středovým rezonátorem, leštěné koncovky výfuku
2) Varianta bez katalyzátoru, se středovým rezonátorem, černé koncovky výfuku
3) 1. odlitý díl s Race katalyzátorem, se středovým rezonátorem, leštěné koncovky výfuku
4) 1. odlitý díl s HJS sportovním katalyzátorem, se středovým rezonátorem, leštěné koncovky výfuku
5) 1. odlitý díl s Race katalyzátorem, se středovým rezonátorem, černé koncovky výfuku
6) 1. odlitý díl s HJS sportovním katalyzátorem, se středovým rezonátorem, černé koncovky výfuku
Varianta:
1. odlitý díl s HJS sportovním katalyzátorem, se středovým rezonátorem, leštěné koncovky výfuku Twin 80mm GT-80
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
VW Jetta mk6 2.0 TSI (2010-2018)
Druh:
Turboback výfuk - výfuk, který se napojuje přímo na turbodmychadlo. Díky zvětšenému průměru vedení již od turba a sportovnímu katalyzátoru, popřípadě bez katalyzátoru, lze získat z motoru maximální výkon. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze a jejímu lepšímu rozložení zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76,20mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky od APR)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.