Catback výfuk Ford Fiesta Mk7 1,6 Ti-VCT a Zetec S Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
- Ostatní vozy
- Ford
- Fiesta mk7 (08-18)
- Výfuk
- Catback výfuk Ford Fiesta Mk7 1,6 Ti-VCT a Zetec S Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXFD084
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:11.02.2020
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Price with VAT:627.60 €
Price without VAT:518.70 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Milltek sport catback výfuk Ford Fiesta Mk7 1,6 Ti-VCT a Zetec S
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje středový díl bez rezonátoru (hlasitější), vedení kolem zadní nápravy a tlumič výfuku za zadní nápravou. Zakončují ho koncovky výfuku v leštěném provedení. Díky zvětšenému průměru vedení a zlepšení průtoku spalin skrz vedení, zlepšuje jak výkon, tak hlavně i zvukový projev. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli.
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
Leštěné kulaté koncovky výfuku Twin GT80 (průměr koncovek 80 mm)
Určení:
Ford Fiesta Mk7 1,6 Ti-VCT a Zetec S (2008->)
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 60,30mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.