Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - průchozí
- Ostatní vozy
- Renault
- Clio Mk3 (2005 - 2012)
- Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - průchozí
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXRN302
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:09.03.2020
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Choose variant
Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - průchozí - 93.90 €
Price with VAT:93.90 €
Price without VAT:77.60 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Milltek Sport náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v
Nahrazuje sériový katalyzátor průchozím dílem, nebo dílem se sportovním katalyzátorem. Umožňuje dosažení maximálního toku výfukových plynů bez jakéhokoliv omezení.
Varianty:
Milltek Sport nabízí dvě varianty místo sériového katalyzátoru pro Renault Clio Mk3 197 2.0 16v.
1) Průchozí varianta bez katalyzátoru "De-cat"
2) Varianta se sportovním "Hi-Flow" katalyzátorem
Varianta:
Bez katalyzátoru "De-cat"
S napojením pro Milltek Sport catback výfuk
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Renault Clio Mk3 197 2.0 16v (2006-2009)
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 63,50 mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.