APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning Porsche 911 GT3 4,0L
- Porsche
- APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning Porsche 911 GT3 4,0L
Manufacturer:APR Chiptuning
Code:DPP-40L-9912-GT3
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:24.11.2022
product AvailabilityIn stock more than 5 pcs
Price with VAT:3 774.00 €
Price without VAT:3 119.00 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
APR představuje tuningový program pro Porsche 911 GT3 4.0L 991.2
APR pokročilá úprava řídící jednotky má největší přínos u zvýšení výkonu vozu a je tak nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 4,0L H6. Tato úprava plně využije výkonový potenciál tohoto motoru a výrazně tak zvedne jeho výkon, točivý moment, tak zlepší i reakce motoru. Úprava se nahrává do sériové řídící jednotky bez nutnosti dalších úprav.
APR fáze úprav:
APR chiptuning podporuje několik druhů paliva a je kompatibilní jak s plně sériovým vozem, tak s vozem osazeným dalšími hardwarovými díly jako jsou lepší sání nebo výfuk. Vzhledem k tomu, že originální výfuk nevytváří velké restrikce, tak nebylo potřeba vytvářet plnohodnotnou Stage 2 úpravu a úprava výfuku je kompatibilní se Stage 1.
Porsche přepínání módů:
Každá úprava nabízí mnoho zlepšení nejen, co se týče maximálních hodnot výkonu. Využitím přepínání módů Normal, Sport a Sport Plus získáte různé úrovně výkonu při zachování unikátních charakteristik pro tyto módy. Režim Sport a Sport Plus vám zprostředkuje maximální výkon, zatímco režim Normal zprostředkuje pouze střední zvýšení výkonu oproti sériovému naladění, ovšem s velkým důrazem na komfort a spotřebu paliva. Vešker úpravy mají optimalizované hodnoty dávkování paliva, časování zapalvání, nastavování vačkových hřídelí a dalších pro dosažení skvělého výkonu a točivého momentu za všech podmínek.
Vlastnosti:
V režimu Sport Plus APR dokázalo snížit prodlevu turbodmychadla při znovu sešlápnutí plynového pedálu tím, že turbodmychadla neustále udržují mírný přetlak v tlakovém vedení. Další skvělou úpravou je úprava nastavení plynového pedálu, který bude mít po úpravě lieární chod, který přispěje k přesnému dávkování výkonu. Dale se aktivovala funkce "Left food braking" (přibržďování levou ohou při sešlápnutém plynovém pedálu - u sériového auta se plynový pedál při současném sešlápnutí brzdy deaktivovává), která dále zlepšují možnosti a požitek z řízení. Omezovač rychlosti byl samozřejmě také deaktivován. Úprava je optimalizovaná pro použití větších kol, aby asistenty nezasahovaly do řízení motoru a nesnižovaly točivý moment po instalaci aftermarket větších kol. Nakonec byl optimalizován i systém Start Stop, jehož funkce byla obrácena a auto tak startuje s vypnutým Start Stop systémem, který se dá tlačítkem aktivovat.
Bezpečnost:
Vzhledem k tomu, že je zde mnoho majitelů, kteří často používají své Porsche na závodních okruzích, tak bezpečnost naladění stála na prvním místě při vývoji této kalibrace řídící jednotky. APR pořídilo svůj vlastní vůz Porsche 911 GT3, který osadilo extrémně drahým diagnostickým zařízením, aby mohli sledovat veškeré hodnoty, které sériová elektronika nijak nepokrývá. Dosadily se senzory měřící tlak, teploty, průtoky a další na několik důležitých míst na motoru. Díky datům z těchto přidaných senzorů mohli APR inženýři nastavit naladění řídící jednotky v bezpečných mezích, které tyto senzory jasně ukázaly. Nad rámec sériových ochranných mechanismů, dokázalo APR přidat na základě takto získanných dat ještě další, které posouvají bezpečnost motoru na novou úroveň. Celkový tepelný management motoru byl optimalizován tak, aby maximálně snížil teploty v motorovém prostoru a teploty nasávaného vzduchu. Dále se implementovala ochranná funkce proti přehřátí motorového oleje, která se aktivuje, pokud by se teploty blížily nebezpečným hodnotám. Stejnou teplotní ochranu získaly i katalyzátory a turbodmychadla, kdy při přiblížení k mezním hodnotám teplot se automaticky deaktivuje funkce střílení do výfuku. Ta je jinak aktivní pouze ve Sport a Sport Plus módu. Další ochrana se stará o zamezení podtáčení motoru a vytáčení těžkých kvaltů z nízkých otáček, kde můžou vznikat LSPI, tojest detonace při nízkých otáčkách, při vysokém zatížení. Další ochrana turbodmychadla spočívá v precizním naladění průběhu výkonu a zamezení surgování turbodmychadel. Optimalizováno bylo také vstřikování paliva, které neslouží jen k dosažení maxima výkonu, ale také se stará o předejetí detonací a propadů výkonu.
APR Stage 1:
APR Stage 1 úprava řídící jednotky motoru je první krok, který vede ke zvýšení výkonu. Tato na aplikaci jednoduchá úprava zvýší výkon na 539-547hp a 491-496Nm v závisloti na oktanové specifikaci paliva a zvolené mapě. Vůz může být osazen lepším sáním motoru a lepším výfukovým systémem.
Výkonové tabulky APR Stage 1:
Úprava Stage 1 pro 95 oktanový benzín:
Úprava Stage 1 pro 98 oktanový benzín:
Shrnutí APR úprav:
* hodnoty zvýšení výkonu jsou založené na datech z měření u APR. Pro změření bylo použito vozidlo AUDI RS3 8V s DSG převodovkou a zkušebna výkonu Dyapack Dynamometer za použití SAEJ1349 korekce a za použití několika následných měření vozu. Výkon na klice je vypočítán z výkonu na kolech. Výsledek měření u koncových zákazníků se může lišit v závislosti na okolních klimatických podmínkách, druhu převodovky v autě, stavu auta, kvality paliva, druhu výkonové zkušebny a jejího nastavení a dalších proměnných, které můžou ovlivnit výsledný výkon.
Určení:
Porsche 911 GT3 4.0L 991.2
Světová špička mezi kalibračními experty:
4,0T H6 využívá moderní řídící jednotku MED17.x, která se stará o správné řízení motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentbně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě. Po objednání přes eshop budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena na adrese naší provozovny Českobrodská 179, Praha 9 - Běchovice, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky.
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.