LO750 VTG Hybridní turbodmychadla Porsche 911 997 Turbo - Loba Motorsport
- Porsche
- LO750 VTG Hybridní turbodmychadla Porsche 911 997 Turbo - Loba Motorsport
Manufacturer:LOBA Motorsport
Code:SW10100
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:11.01.2013
product AvailabilityNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Price with VAT:7 668.90 €
Price without VAT:6 337.90 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
LOBA LO750 VTG hybridní turbodmychadla
Porche v kooperaci s firmou Borg Warner ve svém modelu 911 Turbo a Turbo S generace 997 jako první na světě představilo benzínový motor vybavený turbodmychadly s variabilním naklápěním lopatek VTG. Tento systém výrazně ovlivnil reakce a náběh turbodmychadla a vůbec celkově vylepšil průběh výkonu a točivého momentu motoru. Výsledky jsou vynikající a proto se LOBA Motorsport rozhodla ponechat tento systém i u jejich hybridní verze s potenciálem přes 700koní. Díky této technologii a speciálnímu až o 25% lehčímu bilet kompresorovému kolu nabízí tyto turbodmychadla bezkonkurenční přínos nejen co se maximáního výkonu týče, ale hlavně průběhu výkonu a točivého momentu.
Až o 25% lehčí billet komproserové kolo s unikátnimi rozměry, designem a perfektnim zpracováním. Mnohem odolnější nežli seriové lité kolo.
Vlastnosti:
Speciální LOBA motorsport LO-2383 zvětšené billet kompresorové kolo
CNC upravené porty pro přívod vzduchu k turbodmychadlům
CNC upravený obal kompresorového kola
Zvětšené výfukové kolo
CNC upraven obal výfukového kola
Precizně slícováno s menšími vůlemi než u originálního turbodmychadla
Zesílené ložiska
Precizně vyváženo
Padnou kus za kus
Aplikace:
Přímá náhrada za originální turbodmychadla u motoru 3,6T v modelech:
911 997 Turbo 3,6T 353kW
Doporučené další úpravy:
Ve spojení s účinnějším intercoolerem, turboback výfukem, sáním a doladěním ŘJ na míru lze dosáhnout výkonu přes 700-750koní.
LOBA Motorsport GMBH
Německá firma, která se roku 2002 začala zabývat úpravami motorů 2,7 bi-turbo v tehdejší AUDI S4 a RS4. Postupem času začala její portfolio rozšiřovat i na další automobily a vyvýjet své vlastní produkty, které díky vysokému důrazu na kvalitu materiálů, zpracování a propracovanému designu, patří mezi to vůbec nejkvalitnější, co lze na dnešním trhu najít.