Představujeme Vám další hotový projekt v podobně 420+hp VW Golf 6R. Úpravy u tohoto VW Golf 6R začaly základní APR Stage 1 úpravou, kde se výkon postupně navyšoval podle toho, jak zakázník chtěl stále více a více. To potvrzuje to, že tyto úpravy jsou opravdu návykové. Navíc u APR je možné jít s úpravami postupně výše. To je častá chyba lidí, kteří si myslí, že je potřeba nejdřív vůz osadit všemi díly a až poté zajet na naladění. Výsledkem je to, že vůz po celou dobu, než se odladí, nevyužije potenciál těchto úprav, řídící jednotka nebude s těmito díly počítat, a tak ani auto s nimi nemusí fungovat ideálně.
Zde se jako první upravila řídící jednotka motoru na fázi APR Stage 1, která využila maximální výkonový potenciál sériového vozu. Výsledný výkon byl cca 310-320hp a 420Nm. Následně se dosadilo sportovní sání od Racingline Performance, u kterého nabízíme upgrade map v řídící jednotce zdarma. Tento chiptuning ve fázi APR Stage 1+, spolu se sportovním sáním, zvýšil výkon na cca 337hp a 440Nm. Důležitější než maximální hodnoty bylo to, že se zlepšily reakce motoru a výkon se protáhl dále k omezovači. Dále se dosadila zadní část výfuku "Catback" od Milltek Sport, která podpořila zvukový projev. Zde jsem zvolili verzi s rezonátorem, aby byl vůz stále komfortní při běžném provozu a při delších trasách. Následně se dosadil i první díl výfuku "downpipe" se sportovním katalyzátorem také od Millteku a k tomu i vysokotlaká palivová pumpa HPFP od Autotech. Znovu jsme doladili řídící jednotku na míru těmto komponentům na fázi APR Stage 2+. Zde byl menší poplatek, který zahrnoval rozdíl v ceně mezi Stage 1 a Stage 2, takže nic zásadního. Ta s těmito komponenty vykouzlila cca 365hp a 480Nm. Jako poslední se na vůz namontoval lepší chladič stlačeného vzduchu "Intercooler" od Racingline Performance, kde máme na více autech ověřeno, že výkon po dosazení cooleru vyleze na cca 380+hp a 490-500Nm.
Tato kompletní úprava sloužila zákazníkovi více jak rok, než se rozhodl udělat další krok. Zde bylo originální turbodmychadlo již na svém maximu a jediná možnost jak jít dál, tak bylo dosazení většího turba. Zvolili jsme turbodmychadlo od TTE "TheTurboEngineers" a to jejich verzi TTE420. K tomu máme perfektní naladění od APR TTE420. Aby se výkon "ukrmil", tak se musela posílit i palivová soustava. Dosadila se tedy nízkotlaká palivová pumpa LPFP od Bar-Tek a 155b regulátor tlaku paliva od APR. Vzhledem k vyšším zpětným tlakům jsme dosadili i tvrdší pružinky pod sací i výfukové ventily od FCP Engineering, přii čemž jsme provedli i kompletní dekarbonizace a vyčištění hlavy válců. Abychom docílili maximálního výkonu, tak jsme dosadili i kit na odstranění výřivých klapek "RFD" od APR. Ten funguje podobně, jako se v dřívejších dobách leštily a zvětšovaly sací kanálky. Tato úprava zlepší propustnost sacích svodů, odstraněním přepážek se zmenší plocha, na které by se mohly usazovat další nečistoty a odstranil se celý mechanismus vířivých klapek. Již jsme viděli, že tyto klapky selhaly, rozpadly se a úlomky poškodily motor. Ať již sací ventily nebo vlítly i do válců, kde poškodily písty. Tímto kitem jsme tak předešly mnohým problémům.
Výsledkem je velmi nenápadný VW Golf 6R s výkonem přes 420hp. Jediné, co ho prozrazuje jsou decentně větší koncovky výfuku a kola Japan Racing. Všímavější oko si všimne i malého křidélka od SRS-Tec, které podtrhuje vzhled zadní části vozu a stejně jako zrcátka je lakovaný v šedé barvě.