Další úprava, kde jsme dodali kompletní řešení pro zvýšení výkonu. To je zde velice efektivní a díky pár úpravám se dosáhlo velmi solidního výkonu 280 koní a 436 Nm. Vzhledem k tomu, že motor 2,0 TFSI známe velmi dobře a víme, na které komponenty se zaměřit, tak se přistoupilo k APR úpravě řídící jednotky ve fázi Stage 2+. Ta je kalibrovaná pro kompletní dosazený výfuk Milltek Sport a RAMAIR přímé sání. Díky těmto třem základním úpravám a kontrole všech funkčních členů pohoného ústrojí se dosáhlo kýženého výsledku. Výkon je velmi příjemný, dobře dávkovatelný a je vhodný jak pro běžné ježdění, tak i pro občasné výlety na závodní dráhu. Jako doplnění výkonu se zde vylepšil i podvozek výškově stavitelným podvozkem od AP Sportfahrwerke.
Graf výkonu:
Galerie: