Rádi bychom Vám představili další projekt, který posouvá Octavii RS245 na úplně jinou úroveň. S výkonem 400hp a 530Nm je vůz tak silný, že zvládne i magickou 300km/h hranici. To vše, díky trochu lehké magie od nás v podobě APR úpravy řídící jednotky, většího turbodmychadla a dalších kvalitních dílů. Oproti konkurenčním úpravám jsou naše úpravy zaměřené hlavně na denní použitelnost vozu a jednou z hlavních předností je omezení výkonu na první dva převodové stupně tak, aby byl vůz vždy na hraně s trakcí. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky při každénm rozjezdu, ten bude maximálně plynulý a vy získáte nejrychlejší akceleraci. Navíc se zde výkon velmi dobře dávkuje skrze upravené nastavení plynového pedálu. Jeho chod je zde velmi lineární, bez prodlevy jako u sériového vozu a zákazník tak může využít svých 400hp opravud naplno.
Octavia RS245 má lehce odlišný motor 2,0 TSI, který díky absenci nepřímých vstřikovačů má o trochu menší potenciál, hlavně co se týče točivého momentu. I tak jsme zde získali velkou porci výkonu a točivého momentu. To by se nám nepodařilo bez kvalitního naladění řídící jednotky a obřích zkušeností, které s těmito motory máme.
Auto k nám bylo dovezené v sériovém stavu a my se tak mohli pustit do zvýšení výkonu. Středobodem této úpravy bylo originální větší turbodmychadlo IS38, ke kterému jsme přidali lepší vysokotlakou palivovou pumpu Autotech, která dokáže dodat dostatečné množství paliva k přímým vstřikovačům, dále se namontovalo kompletní sání a intercooler od APR, kompletní výfukový systém od Milltek Sport a celé se to završilo kvalitní úpravou řídící jedntoky od APR. Aby zvýšenému výkonu stíhala i převodovka, tak ta prošla softwarovou úpravou Stage 2+ od TVS Engineering, díky které zvládne přenést až 600Nm, řadí rychlejí, nastavil se plně manuální režim a v režimu D se nepodtáčí motor. To je velmi důležité, protože takové podtáčení motoru spolu se svíčkami na konci životnosti, může stát za destrukcí pístu z důvodů detonačního hoření v nízkých otáčkách.
Aby stíhal i pdvozek, tak byly namontovány sportovní pružiny od Racingline Performance, tužší stabilizátory od KW, silentbloky předních ramen a zadního vlečného ramene od SuperPro a silentbloky uložení přední i zadní nápravnice od Racingline Performance. O dokonalý brzdný účinek se starají také větší motnoblock 380mm brzdy od Racingline, které se skrývají za paprsky APR Flow Form lehkých kol.