APR Stage K04 245hp 373Nm chiptuning Škoda Octavia RS 1,8T 20V
- Škoda
- APR Stage K04 245hp 373Nm chiptuning Škoda Octavia RS 1,8T 20V
Code:DPP-1.8T-K04-PS
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:10.10.2018
product AvailabilityIn stock more than 5 pcs
Price with VAT:941.00 €
Price without VAT:777.70 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
APR představuje tuningový program pro motor 1,8 T 150-180hp, který se nachází v AUDI A3 a TT, VW Golf, VW Polo, VW Passat, SEAT Leon, SEAT Ibiza, Škoda Octavia + RS, Škoda Superb
APR s potěšením představuje ultimátní úpravu Řídící jednotky pro motor 1,8T. Po měsících dlouhých nocí ladění a mnoho hodinách testování, znovu ladění a znovu testování přináší na trh úpravu Řídící jednotky špičkové úrovně. Díky rozsáhlému výzkumu a vývoji, APR přichází s výkonným upgradem sériové jednotky na úroveň Stage K04 bez ztráty jízdních vlastností a spolehlivosti. S touto úpravou můžete očekávat velké zvýšení točivého momentu v nízkých a středních otáčkách, zlepšení reakcí na sešlápnutí plynu a hladší a výkonější průběh výkonu až k červenému poli omezovače.
APR Stage K04 úprava Řídící jednotky je precizně překalibrovaný motorový management, který zohledňuje provedné mechanické úpravy v podobě dosazení turbodmychadla KKK K04 001 tak, aby plně využil jeho potenciál a zároveň se docílilo zvýšení výkonu s hladkým průběhem při zachování spolehlivosti jako by tak auto vyjelo už z továrny. APR úprava řídící jednotky byla vyvinuta, aby splňovala OEM a Tier 1 specifikace pro dodavatele motorových komponent, včetně kritérií pro namáhání dílů a výkonostních specifikací. Úprava je nabízena pro různé specifikace paliva, podle oktanového čísla, abyste vytěžili maximum z paliva, které máte dostupné ve vašem okolí. APR patentovaný systém EMCS vám dává možnost ovládat chod motoru dalšími funkcemi a možnostmi, které se nainstalovaly do Řídící jednotky.
APR Stage I výkon:
245koní a 373Nm při 98oct palivu na jinak seriovém autu.
* Bohužel momentálně nemáme graf výkonu pro tuto úpravu . Verze jak pro 180hp motor tak další Stage II, III a III+ jsou také k dispozici
* Vzhledem k několika verzím Řídících jednoték nás prosím kontaktujte předem, zdali je tato úprava vhodná i na Vaše auto.
- Úprava je dostupná v několika verzích podle oktanového čísla benzínu, který máte v okolí. Podporovány jsou 95 a 98 oktanové paliva.
Hardwarové nároky:
Úprava softwaru na fázi Stage K04 není určena pro seriové auto, ale vyžaduje drobné úpravy:
2) 4 barový regulátor tlaku paliva
Doporučené další úpravy:
1) APR Downpipe výfukový systém FWD
2) APR Silikonová hadice k turbodmychadlu
3) APR Carbonio sportovní sání
4) APR Silikonová hadice ke škrtící klapce
7) THS Intercooler kit nebo Forge Motorsport Intercooler kit
- s těmito komponenty můžete dosáhnout ještě vyššího výkonu. Upgrade na úpravu Řídící jednotky APR Stage K04 je pro naše zákazníky s úpravou APR Stage I a Stage II exkluzivně u HHS zadarmo.
Určení:
Pro auta s motory 1,8T 150/180hp s flashovací jednotkou
AUDI A3
AUDI TT - 100% kompatibilní
SEAT Ibiza - 100% kompatibilní
SEAT Leon
SEAT Toledo
Škoda Octavia
Škoda Octavia RS - 100% kompatibilní
VW Bora
VW Golf GTI
VW Polo - 100% kompatibilní
* Vzhledem k několika verzím Řídících jednoték nás prosím kontaktujte předem, zdali je tato úprava vhodná i na Vaše auto.
Reference:Referenc
Tento produkt využíváme i v našich projektech:
Další funkce APR Úprav
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
APR EMCS programy a vlastnosti
APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu.
Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware
Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR
APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva
APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro výjmečné osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost
Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.
Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.
Anti-Theft: Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér a to i když je originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo.
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.