Racingline Performance Brzdový kit s 4-pístkovými monoblock třmeny a 345x32mm kotouči Škoda Octavia VW Golf GTI Clubsport R SEAT Leon Cupra AUDI S3 MQB - Červené
- Škoda
- Octavia III (13< )
- Brzdové kity
- Racingline Performance Brzdový kit s 4-pístkovými monoblock třmeny a 345x32mm kotouči Škoda Octavia VW Golf GTI Clubsport R SEAT Leon Cupra AUDI S3 MQB - Červené
Manufacturer:Racingline Performance
Code:VWR652000-RED
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:15.11.2019
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Choose variant
Racingline Performance Brzdový kit s 4-pístkovými monoblock třmeny a 345x32mm kotouči Škoda Octavia VW Golf GTI Clubsport R SEAT Leon Cupra AUDI S3 MQB - Červené - 2 404.70 €
- Racingline Performance Brzdový kit s 4-pístkovými monoblock třmeny a 345x32mm kotouči Škoda Octavia VW Golf GTI Clubsport R SEAT Leon Cupra AUDI S3 MQB - ČernéCena: 2 404.70 €
- Racingline Performance Brzdový kit s 4-pístkovými monoblock třmeny a 345x32mm kotouči Škoda Octavia VW Golf GTI Clubsport R SEAT Leon Cupra AUDI S3 MQB - ČervenéCena: 2 404.70 €
Price with VAT:2 404.70 €
Price without VAT:1 987.40 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
STOPPING POWER
STAGE 2 FORGED MONOBLOCK BRAKE UPGRADE
Kompletně nový Stage 2 brzdový kit od Racingline je ideální řešení pro nadšence rychlé jízdy, které přináší brzdný účinek sportovních vozů za velmi přijatelnou cenu.
WHY UPGRADE?
Požitek z vyššího výkonu může být lehce zmařen tím, když vaše brzdy nedokáží držet krok. Racingline Stage 2 brzdový kit s monoblock brzdovými třmeny je odolné a účinné řešení navrhnuté přímo pro vozy VW Group. Jejich určením jsou posilněné vozy, jejichž majitelé si často užívají rychlejší jízdu.
Každý lehký monoblock brzdový třmen je jednodílné konstrukce. Vše začíná blokem hliníku, který se opracovává nejmodernějším CNC strojem tak, jako se vyrábějí motorsportové díly. Oproti klasickým brzdičům, které jsou vyrobeny ze dvou půlek sešroubovaných k sobě, tyto monoblock brzdiče mají vyšší pevnost, odolnost vůči kroucení a hlavně výrazně nižší váhu. I přesto, že brzdiče jsou větší jak sériové, tak se starají o podstatné snížení hmotnosti. Brzdový třmen včetně brzdových destiček a držáku třmenu váží 4,4kg, což je výrazná úspora vůči originálním brzdičům, které váží 8,6kg.
Jednodílné kotouče mají průměr 345mm s optimalizovaným vnitřním chlazením. Brzdový kotouč je vyroben s kvalitní oceli s příměsí uhlíku pro dosažení maximálního frikčního koeficientu.
Kompozitní brzdové destičky jsou pečlivě vybrány pro rychlá auta, která jsou využívána k rychlé jízdě. Jsou to komfortní destičky s vyšším brzdným účinkem, nicméně přímo okruhuvé destičky to nejsou. Brzdové destičky mají standartní tvar, takže na trhu existuje i mnoho náhrad pro precizní doladění brzdného účinku vašim potřebám. Brzdové destičky mají sezor opotřební, takže jsou plně kompatibilní s elektronikou vozu.
Brzdiče jsou vyrobeny speciálně pro vozy VW Group, to znamená že velikost pístků je perfektně sladěna s velikostí brzdového válce těchto aut. To znamená, že bude zajištěna dobrá citlivost brzd a jejich dávkování.
Jedná se o kompletní kit, který obsahuje vše co je potřeba k montáži. Brzdové třmeny, destičky, kotouče, držáky třmenů, brzdové hadice a veškeré další montážní příslušenství.
ZVOLTE SI BARVU TŘMENŮ
Barva: Červená
VÁHY
Kompletní brzdový kit: 13,75g vs. OEM 18,95kg
Brzdový kotouč: 9,35kg vs. OEM 10,4kg
Brzdový třmen: 4,4kg vs. OEM 8,55kg
STOPPING DISTANCE
Během extensivního testování dokázaly tyto brzdy zastavit standartní VW Golf 7 ze 100km/h na 0 za 2,43s. Hlavním přínosem velkých brzd je ale schopnost toto zopakovat neustále znovu a znovu. Testování tak prokázalo stálost brzdného účinku, kde již po pěti brzdění originální brzdy výrazně ztrácely jak na brzdné vzdálenosti, tak citu, kdy se brzdový pedál propadal dále a ostrost brzd zmizela. Při zvýšení rychlostí, ze kterých by se brzdilo, by byl výsledek horší a horší. Mezitím Racingline brzdový kit i po několika opakování brzdil stále stejně jako při prvním pokusu. I citlivost dávkování brzd byla stále stejná.
URČENÍ
VW Golf 7 2012+ 5G
VW Golf 7 GTI 2013+ 5G
VW Golf 7 R 2013+ 5G
VW Golf 7 GTI ClubSport 2016+ 5G
VW Passat & Arteon 2.0 TSI B8 2015+ 3G
Audi S3 2013+ 8V
Audi TT III 2014+ 8S
Audi TT / TTS 2.0 TSI III 2014+ 8S
Audi TTRS III 2016+ 8S
SEAT Leon III 2012+ 5F
SEAT Leon Cupra III 2014+ 5F
SEAT Ateca Cupra III 2018+
Skoda Octavia vRS III 2014+ 5E
Skoda Superb 1.8 / 2.0 TSI 2015+ B8 3V
Škoda Kodiaq 2.0 TSI TDI