DIGITUN Stage 3 Garrett Powermax GT2563 Tune Škoda Superb 3 2,0 TSI EVO 206kW 2021+
- Škoda
- Superb III
- DIGITUN Stage 3 Garrett Powermax GT2563 Tune Škoda Superb 3 2,0 TSI EVO 206kW 2021+
Code:DIGI_20TSI4C_MQB_S3
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:05.04.2024
product AvailabilityIn stock more than 5 pcs
Price with VAT:1 004.00 €
Price without VAT:829.80 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Digitun Stage 3 Garrett Powermax GT2563
Úprava řídící jednotky motoru pro větší turbodmychadlo Garrett Powermax GT2563 je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování, nastavení vačkových hřídelí a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru a plně využije vyžadované díly, které jsou potřebné pro dosažení těchto vyšších výkonů. Jedná se o chiptuning na míru motoru a přidaných komponent, to znamená, že zde potřebujeme vůz na 1-2 dny, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu.
Určení a zvýšení výkonu:
Motor 2,0 TSI 206-235kW -> 352-390kW & 560-600Nm
- u 7mi stupňové automatické převodovky DQ381 je pro maximální výkon potřeba upravit i SW převodovky.
Vyžadované komponenty:
1) Turbodmychadlo Garrett Powermax GT2563 (není součástí úpravy, je potřeba koupit zvlášť)
2) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
3) Větší chladič stlačeného vzduchu jako do88, APR nebo Racingline
V případě zachování seriového katalyzátoru a filtru pevných částic (OPF) lze naladit bezpečně na seriovém motoru 480-500hp. Při využití plného potenciálu turbodmychadla je potřeba zesílit motor kovanými písty, ojnicemi a dalšími. Takto zesílený motor Vám zde můžeme postavit.
Volitelná funkce Pops & Bangs:
Odstraněním filtru pevných částic lze docílit více motorsport zvukového projevu, který je u mnohých našich klientů vyhledávaný. Zvláště pak střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.
Tato úprava nesplňuje emise a není určena pro provoz na pozemních komunikacích.
Modely:
AUDI S3 8Y
AUDI TTS 2,0 TSI 228 kW 2021+
AUDI SQ2 2021+
Cupra Leon 2,0 TSI 213 kW 2020+
Cupra Formentor VZ
Škoda Superb 206 kW 2021+
VW Arteon R
VW Golf 8 GTI CS
VW Golf 8 R
VW Tiguan R 2021+
VW T-Roc R 2021+
Video: