Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

DIGITUN Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TDI 110kW & 135kW & 140kW DIGI3_20TSIH_MQB_OPF

DIGITUN Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TDI 110kW & 135kW & 140kW

  • Škoda
  • Superb III
  • DIGITUN Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TDI 110kW & 135kW & 140kW

Manufacturer:

Code:DIGI3_20TSIH_MQB_OPF

Počet kusů na autě:1Ks

Available from:30.09.2024

product AvailabilityIn stock more than 5 pcs

Price with VAT:639.70

Price without VAT:528.70

Doprava po ČR

Delivery Doprava po ČR from 6.40

DPD Slovakia

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Doprava na Slovensko

Delivery Doprava na Slovensko from 10.90

Doprava EU

Delivery Doprava EU from 31.60

Digitun Stage 3 & Pops and Bangs Individuální naladění řídící jednotky motoru

Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru tak, aby využil dodané sportovní díly. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na cca 1-3 dny, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu. 

Vyžadované komponenty:

1) Větší turbodmychadlo Garret Powermax / Hybridní turbodmychadlo
2) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
3) Větší intercooler
4) Lepší čerpadlo paliva do nádrže 
5) Lepší vysokotlaké palivové čerpadlo
6) U nejvyšších variant je dosadit čidla pro sledování plnícího tlaku s vyšším rozsahem.
- tato varianta se zachováním originálního prvního dílu výfuku (Downpipe) zachovává emisní limity

Volitelná funkce Pops & Bangs:

Sériový katalyzátor by silnější pops and bangs vlastnost nevydržel a časem by došlo k jeho zničení. Jakmile se vymění za sportovní, případně se vyndá úplně, tak je možné aktivovat fuknci střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta. Navíc lze získat ještě další výkon navíc
- tato varianta nesplňuje emisní limity

Určení a zvýšení výkonu:

Motor 2,0 TSI při použití Garrett Powermax Stage 1 turbodmychadla 200-221 kW -> 325-335 kW
Motor 2,0 TSI při použití většího hybridního turbodmychadla TTE535 / LM500 200-221 kW -> 330-350 kW


 
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00