Downpipe kit Miltek Sport Škoda Superb / Octavia 4x4 1,8 TSI / 2,0 TSI - Decat
- Škoda
- Superb III
- Výfuk
- 1. díl výfuku
- Downpipe kit Miltek Sport Škoda Superb / Octavia 4x4 1,8 TSI / 2,0 TSI - Decat
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXVW348
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:24.04.2023
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Choose variant
Downpipe kit Miltek Sport Škoda Superb / Octavia 4x4 1,8 TSI / 2,0 TSI - Decat - 578.70 €
- Downpipe kit Miltek Sport Škoda Superb / Octavia 4x4 1,8 TSI / 2,0 TSI - DecatCena: 578.70 €
- 1. odlitý díl výfuku VW Golf 7 R Variant 2.0 TSI Downpipe Milltek Sport - se závodním katalyzátoremCena: 916.50 €
- Downpipe kit Miltek Sport Škoda Superb / Octavia 4x4 1,8 TSI / 2,0 TSI - Sport CatalystCena: 1 287.90 €
- Downpipe kit Miltek Sport Škoda Superb / Octavia 4x4 1,8 TSI / 2,0 TSI - EC CatalystCena: 2 609.10 €
Price with VAT:578.70 €
Price without VAT:478.30 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
1. díl výfuku Milltek Sport 1,8 & 2,0 TSI MQB 2013-2018
1. díl výfuku vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý 1. díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením o průměru 76,20 mm, na kterém je osazen nerezový vlnovec a sportovní katalyzátor (popřípadě verze bez katalyzátoru). Tento díl má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky.
Druhy:
Tento díl lze připojit pouze k originálnímu catback výfuku. Milltek Sport nabízí i napojení na Milltek Sport Catback sportovní výfuk. Dále lze vybrat z variant:
1) verze bez katalyzátoru "DeCat" s napojením na originální catback výfuk
2) verze bez katalyzátoru "DeCat" s napojením na Milltek Sport catback výfuk
3) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s evropským schválením "EC" a napojením na originální catback výfuk
4) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s evropským schválením "EC" a napojením na Milltek Sport catback výfuk
5) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s napojením na originální catback výfuk
6) verze se sportovním katalyzátorem "SportCat" s napojením na Milltek Sport catback výfuk
7) odlitý díl se závodním katalyzátorem s napojením na originální catback výfuk
8) odlitý díl se závodním katalyzátorem s napojením na Milltek Sport catback výfuk
Varianta:
Verze bez katalyzátoru "DeCat" s napojením na originální catback výfuk
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Určení pro vozy s pohonem 4x4, není určeno pro vozy s pohonem pouze předních kol FWD
Škoda Octavia 3 1,8 TSI 132 kW
Škoda Superb 3 1,8 TSI 4x4
Škoda Superb 3 2,0 TSI 206 kW (2014 - 2018)
Škoda Kodiaq 2,0 TSI 132 kW
- u motoru 1,8 TSI je možné, že bude potřeba přechodka pro napojení na originální výfuk, který má menší průměr jak 2,0 TSI
Druh:
1. díl výfuku neboli downpipe. Díl, který se napojuje přímo na turbodmychadlo. Obsahuje vlnovec a katalyzátor (popřípadě sekci bez katalyzátoru) a na tento díl se pak napojuje zbytek výfuku, který se nazýva Catback výfuk.
Vlastnosti:
Vyroben z kvalitní T304 nerezové oceli
Průměr vedení 76,20 mm
Nízkotlaký systém pro maximální nárůst výkonu bez ztráty točivého momentu ve středních otáčkách
Až o 35% nižší hmotnost, která přispívá k lepším jízdním vlastnostem
Vyrobeno podle standardů řízení kvality ISO 9001
Navržen a vyroben ve Velké Británii
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.