Supersprint 1. díl výfuku downpipe Škoda Octavia 3 RS 2,0 TSI - DeCat
- Škoda
- Supersprint 1. díl výfuku downpipe Škoda Octavia 3 RS 2,0 TSI - DeCat
Manufacturer:Supersprint
Code:SS-889611
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:18.05.2015
product AvailabilityNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Choose variant
Supersprint 1. díl výfuku downpipe Škoda Octavia 3 RS 2,0 TSI - DeCat - 842.20 €
Price with VAT:842.20 €
Price without VAT:696.00 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
1. díl výfuku Supersprint
1. díl výfuku vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý 1. díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením o průměru 76mm, na kterém je osazen ohebný spoj a sportovní katalyzátor (popřípadě verze bez katalyzátoru). Tento díl má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s catback výfukem Supersprint a úpravou řídící jednotky od APR Stage II
Druhy:
Tento díl lze připojit k Supersprint cat back výfukovému systému nebo přes originální spojku 1K0 253 141 AA k originálnímu středovému vedení.
1) verze bez katalyzátoru "DeCat"
2) verze se sportovním 100 komorovým katalyzátorem "Cat100"
3) verze se sportovním 200 komorovým katalyzátorem "Cat200"
Varianta:
Verze bez katalyzátoru "DeCat"
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Škoda Octavia III RS 2,0 TSI
Druh:
1. díl výfuku neboli downpipe. Díl, který se napojuje přímo na turbodmychadlo. Obsahuje flexibilní část a katalyzátor (popřípadě sekci bez katalyzátoru) a na tento díl se pak napojuje zbytek výfuku, který se nazýva Cat back výfuk.
Vlastnosti:
Vyroben z kvalitní T304 nerezové oceli
Průměr vedení 76mm
Nízkotlaký systém pro maximální nárůst výkonu bez ztráty točivého momentu ve středních otáčkách
Až o 35% nižší hmotnost, která přispívá k lepším jízdním vlastnostem
Navržen a vyroben v Itálii
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.