TVS Engineering Stage 2+ Performance & Drivability software řídící jednotky 7°DSG převodovky DQ200
- VW
- Golf 6 (09-13)
- Převodovka
- TVS Engineering Stage 2+ Performance & Drivability software řídící jednotky 7°DSG převodovky DQ200
Manufacturer:TVS Engineering
Code:DQ200Gen2stg2+
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:02.08.2019
product AvailabilityIn stock more than 5 pcs
Price with VAT:545.50 €
Price without VAT:450.80 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
TVS Engineering úprava SW 7°DSG DQ200 převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M.
Převodovka DQ200 byla první, která používá systém suchých spojek. Bohužel to sebou nese několik neduh, zvláště pak ve srovnání s předchlůdcem DQ250. Nejčastejší závadou je nadměrné opotřebení spojek. TVS Engineering již v roce 2011 vyvinulo speciální kalibraci pro tuto převodovku, která tomuto zabraňuje. Bez tohoto SW si můžete být jistí, že dříve či později vás problémy se spojkou potkají.
Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režm M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu
Zlepšení životnosti:
Zlepšení chlazení spojek
Celkové zlepšení termálního managementu
Výkonové zlepšení:
Schopnost spojek přenést až 350Nm
Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky
Zvýšené limitery točivého momentu
Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech
Zlepšená odezva na povely od řadících pádel
Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech
Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení
Možnost nastavení vyšších maximálních otáček
Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné)
Launch control:
Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd
Několika stupňový LC - jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky
Různé LC strategie pro D S M režimy
LC se zapnutým ESP
Další vlastnosti:
Indikátor zařazeného stupně
Vylepšené brzdění motorem
Vypnutí plachtění (jízda na N )