Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

DIGITUN Stage 3 ECU Tune Golf 8 GTI 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4 DIGI_20TSI4G_MQB_S3

DIGITUN Stage 3 ECU Tune Golf 8 GTI 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4

  • VW
  • Golf 8 (19 - )
  • DIGITUN Stage 3 ECU Tune Golf 8 GTI 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4

Manufacturer:

Code:DIGI_20TSI4G_MQB_S3

Počet kusů na autě:1Ks

Available from:08.08.2023

product AvailabilityIn stock more than 5 pcs

Price with VAT:842.10

Price without VAT:696.00

Doprava po ČR

Delivery Doprava po ČR from 6.40

DPD Slovakia

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Doprava na Slovensko

Delivery Doprava na Slovensko from 10.90

Doprava EU

Delivery Doprava EU from 31.60

Digitun Stage 3

Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování, nastavení vačkových hřídelí a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru bez nutnosti dalších mechanických zásahů. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na celý den, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu. 

Určení a zvýšení výkonu:

Motor 2,0 TSI 180kW -> 295-320kW & 500-540Nm
- u 6ti stupňové manuální převodovky můžeme nabídnout variantu se sníženým točivým momentem na cca 460-480Nm pro zachování maximální živostnosti originální spojkové sady
- u 7mi stupňové automatické převodovky DQ381 není žádné omezení

Vyžadované komponenty:

1) Originální turbodmychadlo Continental ze silnějšího motoru 2,0 TSI (206-245 kW)
2) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
3) Intercooler kit pro dostatečné chlazení nasávaného vzduchu

Tato varianta splňuje emisní limity

Volitelná funkce Pops & Bangs:

Odstraněním filtru pevných částic lze docílit jak ještě vyššího výkonu, tak také více motorsport zvukového projevu, který je u mnohých našich klientů vyhledávaný. Zvláště pak střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.

4) Vyžadován první díl výfuku pro odstranění OPF. Může být jak se sportovním katalyzátorem, tak bez katalyzátoru.

Tato úprava nesplňuje emise a není určena pro provoz na pozemních komunikacích.

Modely:

AUDI A3 8Y 2,0 TSI 180 kW
AUDI Q5 2,0 TSI 180 kW 2021+
AUDI TT 2,0 TSI 180 kW 2021+
Cupra Leon 2,0 TSI 180 kW 2020+
Cupra Formentor VZ
Škoda Octavia 4 RS
Škoda Kodiaq RS
VW Golf 8 GTI

Video:


 
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00