BCS Automotive Turbo Back Powervalve výfuk VW Golf 5 GTI ED30 2,0 TFSI - Sport De-Cat
- VW
- Golf V (05-09)
- BCS Automotive Turbo Back Powervalve výfuk VW Golf 5 GTI ED30 2,0 TFSI - Sport De-Cat
Manufacturer:BCS Automotive
Code:BCS-VW075
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:01.08.2013
product AvailabilityNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Choose variant
BCS Automotive Turbo Back Powervalve výfuk VW Golf 5 GTI ED30 2,0 TFSI - Sport De-Cat - 1 914.10 €
- BCS Automotive Turbo Back Powervalve výfuk VW Golf 5 GTI ED30 2,0 TFSI - Sport De-CatCena: 1 914.10 €
- BCS Automotive Turbo Back Powervalve výfuk VW Golf 5 GTI ED30 2,0 TFSI - Prestige De-CatCena: 1 974.40 €
- BCS Automotive Turbo Back Powervalve výfuk VW Golf 5 GTI ED30 2,0 TFSI - Sport Cat 200Cena: 2 319.30 €
- BCS Automotive Turbo Back Powervalve výfuk VW Golf 5 GTI ED30 2,0 TFSI - Prestige Cat 200Cena: 2 379.60 €
Price with VAT:1 914.10 €
Price without VAT:1 581.90 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
BCS Automotive Powervalve Turbo Back výfukový systém
Představujeme Vám exkluzivní Turbo back výfuk vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Tento výfuk je vybaven prvním dílem výfuku, který se napojuje hned na turbo a stejně jako zbytek výfuku je tvořen ohýbaným vedením o průměru 76mm, na kterém jsou osazeny dva sportovní tlumiče, kterým sekunduje inovativní řešení Powervalve. Toto řešení spočívá ve ventilu, který je ovládaný tlakem turba. Jakmile se jede pomalu, ventil je zavřený a zvuk z výfuku je jen lehce výraznější než seriový, ovšem se sportovnějším tónem. Pokud se sešlápne plyn razantněji a turbodmychadlo natlačí požadovaný tlak, klapka ve výfuku se otevře a tím se vytvoří skvělý zvuk podobný závodním autům, který dále umocní zážitky z agresivnějšího řízení auta. Tento systém nereguluje pouze hlasitost, ale i zpětné tlaky ve výfuku, které jsou důležité v nižších otáčkách. V pásmu otáček, kdy turbodmychadlo ještě nedokáže naplnit je ventil zavřený, to zvyšuje zpětné tlaky ve výfuku, což má za následek větší točivý moment v nízkých otáčkách. V momentě, kdy turbodmychadlo natlačí určitý tlak, tak se ventil otevře a maximálně zprůchodní výfukový systém, což má za následek vysoký výkon ve vyšších otáčkách. U většiny výfukových systému máte možnost pouze jedné volby. Seriový výfuk funguje v nízkých otáčkách, ale limituje motor ve vyšších, sportovní výfuk zase podporuje výkon ve vysokých otáčkách, ale nedokáže podpořit motor v otáčkách nízkých. S technologií Powervalve od BCS Automotive máte tyto dva výfuky v jednom a vaše auto tak může podávat nejlepší výkony za jakýchkoliv podmínek. Celý výfukový systém zakončují dvě kulaté 100mm koncovky v leštěné nebo čené variantě (toto definujte v poznámkách při objednávce) ve stylu R32 (je potřeba zadní spodní kryt nárazníku z R32). Pro maximální přínos tohoto výfuku doporučujeme upravit řídící jednotku chipem ve fázi Stage 2.
Výfuky využívají nejmodernější design rozložení tlumíčů, kdy jsou oba tlumiče dosazeny mezi nápravami. To spolu s nižší hmotností oproti seriovému výfuku přispívá ke zlepšení jízdních vlastností auta.
Lze vybrat ze tří druhů prvního dílu výfuku. Lze vybírat mezi 100 a 200 komorovým sportovním katalyzátorem nebo verzí bez katalyzátoru. Verzi se sportovním katalyzátorem lze použít bez úpravy Řídící jednotky a neměl by u těchto verzí být problém projít emisní zkouškou. Verze bez katalyzátoru není určená pro běžný provoz, ale převážně na závody. S tímto dílem neprojdete skrz emisní zkoušku, na druhou stranu ale poskytne nejvyšší výkon.
Výfuky se dále nabízejí ve variantách Sport a Prestige. Tyto varianty se od sebe liší předním rezonátorem. Verze Sport využívá 125mm rezonátor, který propůjčuje autu skvělý a ostrý zvuk. Verze Prestige využívá 150mm rezonátor, který snižuje hlasitost zvuku tak, aby to neobtěžovalo Vaše okolí a ani nějak nerušilo při dlouhých cestách.
Určení:
VW Golf V GTI (včetně edice 30) 2,0 TFSI se zadním spodním krytem nárazníku z modelu R32
Varianta:
Sport bez katalyzátoru (De-Cat)
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Druh:
Turboback výfuk - výfuk, který se napojuje přímo na turbodmychadlo. Díky zvětšenému průměru vedení již od turba a sportovnímu katalyzátoru, popřípadě bez katalyzátoru, lze získat z motoru maximální výkon. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze a jejímu lepšímu rozložení zlepšuje jízdní vlastnosti.
Detaily:
Z T304 nerezové oceli o průměru 76mm
1. díl výfuku bez katalyzátoru.
2 sportovní tlumiče výfuku
Powervalve systém regulace hlasitosti a zpětných tlaků ve výfuku
Dvě kulaté 100mm konovky leštěné nebo černé.
Úspora hmotnosti oproti seriovému ocelovému výfuku
Lepší rozložení hmotnosti
Výšší výkon díky nízkotlakému vedení bez přepážek
Lepší vzhled koncovek
BCS Automotive
Toto je zářný příklad toho, jak i malá firmička dokáže předčit svým propracovaným designem, kvalitou a hlavně inovacemi produkty věhlasných značek. Skvělá Britská kvalita a důmyslný design dělá z výfuků BCS jedny z nejlepších na trhu a my jako jejich oficiální distributor pro Českou republiku a Slovensko Vám je můžeme nabídnout.