GFB DV+ VTA adaptér pod DV ventil 2,0 TFSI TSI EA113 EA888.1
- VW
- Golf V (05-09)
- Motor
- Blow off ventily
- GFB DV+ VTA adaptér pod DV ventil 2,0 TFSI TSI EA113 EA888.1
Manufacturer:Go Fast Bits
Code:T9451
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:24.03.2020
product Availabilityin stock
Price with VAT:213.90 €
Price without VAT:176.80 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
GVB VTA adaptér přepouštěcího ventilu
Ventil VTA nabízí stejnou přednosti jako DV+ ventil, je ale vylepšen tak, aby část vzduchu upustil do atmosféry a tím tak vytvořil známý zvuk "tsss tsss". Je tak určen pro nadšence, kteří chtějí jak zlepšit výkonost svého vozu, tak pro ty, kteří si chtějí užít i lepší zvukový projev.
GFB VTA ventil funguje jako upgrade originálního elektronického přepouštěcího ventilu (DV). Nahrazuje slabou část tohoto ventilu, která nefunguje na 100% nebo u jiné revize je zase náchylná k selhání. Tím, že vylepšíte originální ventil, tak zachováte rychlé reakce a dávkování originálního ventilu, který je ovládaný přímo řídící jednotkou.
VTA ventil odstraňuje neduh netěsnosti u originálního plastového ventilu a neduh životnosti u ventilu, který je vybaven gumovou membránou. Zároveň zlepšuje chod ventilu, kdy odpouští pouze tolik vzduchu, kolik je potřeba, aby se záchovaly rychlé reakce motoru. To je zajištěno přídavnou pružinkou, která zajistí plynulé otevření pístku, plynule od 0-100%. Originální ventil umí pouze dvě polohy a to 0% a 100%.
Jedná se tedy o výkonově orientovaný ventil, který nahrazuje to, co nefunguje a zachovává to, co funguje.
Vlastnosti:
Zvýrazněný zvuk otevřeného Blow off ventilu "tsss tsss"
o 10% rychlejší reakce ventilu při otevření
o 50% rychlejší reakce ventilu při uzavření
Nahrazje originální plastový / gumový pístek bitelným hliníkovým mechanismem, který je předurčen k dlouhé životnosti
Přímá náhrada, která nahradí kus za kus nevhodnou část originálního DV
Škálování dávkování odpouštění vzduchu pro maximálně rychlé reakce motoru