Catback výfuk VW Passat B6 1.8 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné kulaté koncovky
- VW
- Passat B6 (2005-2010)
- Výfuk
- Catback výfuk VW Passat B6 1.8 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné kulaté koncovky
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXVW315
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:27.03.2019
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Price with VAT:847.50 €
Price without VAT:700.40 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Catback výfuk
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Výfuk obsahuje středový díl s rezonátorem, vedení kolem zadní nápravy a zakončen je tlumičem s leštěnými koncovkami výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu lze čekat ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR.
Varianta:
S rezonátorem
Leštěné kulaté koncovky Twin GT80 (průměr koncovek 80mm)
Určení:
VW Passat B6 1.8 TSI 118 kW (2005-2010) Sedan i Variant
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 68,85mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky od APR
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.