Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Stage 3 IS20 318+hp 447Nm chiptuning VW Polo GTI 6R SEAT Ibiza Cupra 1,8 TSI DPP-1.8T-MQB-STG3-SP

APR Stage 3 IS20 318+hp 447Nm chiptuning VW Polo GTI 6R SEAT Ibiza Cupra 1,8 TSI

  • VW
  • Polo 6R (09-17)
  • APR Stage 3 IS20 318+hp 447Nm chiptuning VW Polo GTI 6R SEAT Ibiza Cupra 1,8 TSI

Manufacturer:APR Chiptuning

Code:DPP-1.8T-MQB-STG3-SP

Počet kusů na autě:1Ks

Available from:15.10.2019

product AvailabilityIn stock more than 5 pcs

Price with VAT:1 014.00

Price without VAT:838.00

Doprava po ČR

Delivery Doprava po ČR from 6.40

DPD Slovakia

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Doprava na Slovensko

Delivery Doprava na Slovensko from 10.90

Doprava EU

Delivery Doprava EU from 31.60

APR představuje ultimátní úpravu Řídící jednotky pro třetí generaci motoru 1,8 TSI, který se nachází ve vozidlech postavených na nové MQB platformě koncernu Volkswagen. APR úprava řídící jednotky je nabízena v několika variantách podle oktanového čísla a je konvenčně prováděna přehráním softwaru skrze OBD-II zásuvku, aniž by se muselo jednotky fyzicky nějak dotknout.

Continental SIMOS 12.x motorový management je zodpovědný za správný chod motoru během konstantně se měnících okolních a zátěžových podmínek. S naprogramovanými kompenzačními algoritmy pro různé podnebí, nadmořskou výšku a míru zatížení, je seriová Řídící jednotka daleko komplexnější a inteligentnější, než jiné jednotky nacházející se v ostatních vozidlech jiných značek na trhu.

APR inženýři proto strávili měsíce laděním, včetně mnoha hodin testování na vlastní motorové brzdě a na závodní dráze. Díky důkladnému porozumění fungování všech struktur Řídící jednotky, APR kalibrační inženýři správně zvýšili výkon a točivý moment v celém spektru otáček. APR úprava řídící jednotky zvyšuje tlak turbodmychadla, optimalizuje časování vačkových hřídelí, zdvih ventilů, časování zapalování, regulaci lambdasond a mnoho dalšího pro docílení vyššího výkonu. Za použití APR vlastního vysoko-rychlostního data logovacího programu, tým kalibračních inženýrů mohl během vývoje ihned přesně sledovat efekty všech těchto změn, aby se ujistili, že tato úprava Řídící jednotky nesníží jízdní vlastnosti a denní použitelnost u tohoto motoru.

APR úprava řídící jednotky zprostředkuje excelentní skok jak u hodnot výkonu, tak i u točivého momentu, při zachování originálního nastavení mezních hodnot čidel klepání a dalších zabudovaných ochraných prvků. Výsledkem je bezpečně dosáhlý vysoký výkon optimalizovaný pro různé druhy paliva. U APR to nazýváme "výkon bez kompromisů".


Podrobné informace:

APR Stage 1 úprava Řídící jednotky je jedna z nejlepších úprav v přepočtu ceny na každého přidaného koně pro motor 1,8 TSI. APR Stage I Úprava Řídící jednotky je navržena pro seriový motor bez potřeby dalších mechanických úprav. S pouhou úpravou řídící jednotky, APR kalibrační inženýři naměřili vyšší maximální výkon 244-252 koní a točivý moment 388-390Nm za použití 95-98 oktanového paliva. Velký nárust výkonu a točivého momentu je v celém spektru otáček a dosahuje až +57-65 koní a 131!! Nm.

APR Stage 2 úprava řídící jednotky je optimalizována pro APR sportovní první díl výfuku a pro stávající zákazníky s úpravou APR Stage I je nabízena jako upgrade zdarma. V kombinaci s APR karbonovým sáním se posune výkon a točivý moment až na 260-262 koní a 425-428 Nm. I když se maximální výkon na první pohled neposunul o tolik, přidané díly dovolí turbu se roztočit dříve a udržet vyšší výkon déle až k omezovači, kde rozdíl činí znatelných 16 koní.

APR Stage 3 je další krok k získání vyššího výkonu. Přidáním originálního většího turbodmychadla IS20, lepšího prvního dílu výfuku, lepšího sání a lepšího intercooler kitu lze docílit ve spojení s APR Stage 3 úpravou řídící jednotky výkonu 302-318hp a 440-447Nm. Výkon zde tak lineárně graduje až do nejvyšších otáček.

Zvýšení výkonu transformuje auto ve výjímečně rychlé vozidlo. Za použití pokročilích GPS měřících přístrojů bylo provedeno několik měření, které prokázaly obrovzké zlepšení. Vozidlo s úpravou APR Stage I zvládlo akceleraci z 0-200km/h o 22,028s rychleji než auto v seriovém provedení. Vozidlo upravené na fázi APR Stage II pak bylo o další 3,112s rychlejší.

Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se negativně ovlivnila jeho citlivost.

 APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomezoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Váš zážitek z jízdy.

 APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.

APR Left Foot Braking Vám dovolí více kontroly nad plynovým pedálem. U seriového motoru je přerušen signál od plynového pedálu, pokud se sešlápne zároveň jak plynový, tak brzdový pedál. Left Food Braking je častá technika používaná v motorsportu a umožňuje řidiči převzít kompletní kontrolu nad autem, která se může na závodní dráze velice hodít. Tuto možnost lze na přání nepovolit. 

Torque Management hraje velkou roli v tom, jak se bude auto chovat se zvýšeným výkonem, zvláště pak při rapidní akceleraci na nízké převodové stupně. Při těchto situacích mají zvláště vozidla s předním náhonem, díky nekontrolovatelnému protáčení kol, problémy s trakcí. To je způsobeno masivním přívalem točivého momentu, který pramení z úpravy. APR úprava řídící jednotky využívá pokročilé postupy naladění k potlačení nechtěného protáčení kol a dopomáhá tak k maximalizaci akcelerace, takže se řidič může soustředit na požitek z jízdy a užívat si masivní přival točivého momentu. U APR to nazývají "Výkon bez kompromisů!".

 

APR Stage 3 IS20 výkonová křivka pro 95 oktanový benzín:

APR Stage 3 IS20 výkonová křivka pro 98 oktanový benzín:

APR Stage 3 IS20 výkonová křivka pro 102

Tabulka výkonů:

*maximální zvýšení výkonu je porovnáno na základě měření seriových hodnot APR a ne hodnot udávaných VW
*Měřeno na APR vlastním Dynapack Dynamometru na US 2014 VW Golf MK7 GTI DSG, za použití SAEJ1349 korekce a zprůměrování několika měření. Výsledky se můžou lišit podle klimatických podmínek, jiných druhů převodovek, kondice auta, teploty, kvality paliva, druhy výkonové brzdy a jejího nastavení a díky dalším vlivům.


Zrychlení:

Změření výkonu je skvělé pro prokázání nárustu výkonu v celém spektru otáček, ale nedokáže zprostředkovat přesné hodnoty z reálného provozu. APR proto provedlo za pomoci pokročilých GPS měřících zařízení nespočet testů, které prokázaly vliv nárustu výkonu na zrychlení.

Výsledky jsou ohromující. Jednoduchým přehráním řídící jednotky úpravou APR stage 1, překonal takto upravený VW Golf 7 1,8 TSI (americká verze) svůj seriový protějšek s ohromnou rezervou a nejen to. S lehkostí překonal i VW Golf 7 GTI s DSG převodovkou. Čas z 0-96 km/h se zlepšil o 1,101s, zatím co ze 100-200 km/h se čas zlepšil na 16,758s o ohromných 19,9s dříve! Test zrychlení z 0-200km/h pak prokázal naprosto zdrcující rozdíl, kdy auto s úpravou APR Stage 1 to zvládlo za 23,637s, zatímco auto v seriovém provedení na to potřebovalo 45,685s.

Využitím úpravy APR Stage II v kombinaci s APR karbonovým sáním a APR prvním dílem výfuku se rozdíl mezi upraveným a seriovým autem ještě zvětšil.


Určení

SEAT Ibiza Cupra 1,8 TSI
VW Polo GTI 1,8 TSI


Platba a provední úpravy

Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011


Homologace:

APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE


Přímé přeprogramování

APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.


Bezpečnost, záruka a vrácení peněz

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
 

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.

 

 
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00