DIGITUN Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TDI 110kW & 135kW & 140kW
- VW
- T-Roc (2017-)
- DIGITUN Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TDI 110kW & 135kW & 140kW
Code:DIGI3_20TSIH_MQB_OPF
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:30.09.2024
product AvailabilityIn stock more than 5 pcs
Price with VAT:639.70 €
Price without VAT:528.70 €
Delivery Doprava po ČR from 6.40 €
Delivery DPD Slovakia from 10.90 €
Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €
Delivery Doprava EU from 31.60 €
Digitun Stage 3 & Pops and Bangs Individuální naladění řídící jednotky motoru
Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru tak, aby využil dodané sportovní díly. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na cca 1-3 dny, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu.
Vyžadované komponenty:
1) Větší turbodmychadlo Garret Powermax / Hybridní turbodmychadlo
2) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
3) Větší intercooler
4) Lepší čerpadlo paliva do nádrže
5) Lepší vysokotlaké palivové čerpadlo
6) U nejvyšších variant je dosadit čidla pro sledování plnícího tlaku s vyšším rozsahem.
- tato varianta se zachováním originálního prvního dílu výfuku (Downpipe) zachovává emisní limity
Volitelná funkce Pops & Bangs:
Sériový katalyzátor by silnější pops and bangs vlastnost nevydržel a časem by došlo k jeho zničení. Jakmile se vymění za sportovní, případně se vyndá úplně, tak je možné aktivovat fuknci střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta. Navíc lze získat ještě další výkon navíc
- tato varianta nesplňuje emisní limity
Určení a zvýšení výkonu:
Motor 2,0 TSI při použití Garrett Powermax Stage 1 turbodmychadla 200-221 kW -> 325-335 kW
Motor 2,0 TSI při použití většího hybridního turbodmychadla TTE535 / LM500 200-221 kW -> 330-350 kW